Организатор
Progressive
Партньори
Cadillac CHEVROLET OPEL София Ауто OXYGIZER
Спонсори
Volkswagen Перелик Intelligent Systems IBCS Bulgaria ZAHARNI ZAVODI HUXOL MILFORD SchneeKoppe Aroma LA GRANDE FAMIGLIA AROMA greenline ASTERA DAVIDOFF Cafe БЕЛЛА BELLA PRISUN PEPSI BEEFEATER Havana Club JAMESON PSDS Ltd FACE OFF Proftrade United Brands Venus GMS Mamma Donna KORFF LYCIA
Медийни партньори
ReExe BGBusiness Review EUROMONITOR INTERNATIONAL EXPERT.BG STREAMER.BG PROФI Merchandizing
Лектори
Специални гост - лектори

Жан-Жак Ванденхееде
Старши анализатор сектор „Търговия на дребно”, ACNielsen Europe


Поведението на пазарите в неспокойни времена (еволюция на търговските формати, съжителство на марковите продукти и собствените марки, нови пътища за достигане до потребителя).


Роланд Хеминг
Директор „Бизнес развитие”, Design Board (Брюксел - Женева – София)


Тема: Приспособяване = успех: брандът в търговията на дребно

Гост - лектори

Александър Чампаревич
Изпълнителен директор, супермаркети „Пикадили”


Тема: Добавената стойност в ритейла:
Как да продължим да печелим клиенти


Цонка Иванова
Ръководител направление „Маркетинг и снабдяване”, „дм Дрогеримаркт”


Тема: "Философията на dm за модерната търговия"


Никола Кошутич
Анализатор – пазарите в Югоизточна Eвропа, Euromonitor International


Тема: Перспективи за развитие на търговията с бързооборотни стоки в Източна Европа


Д-р Боян Кутевски
Директор „Маркетингови операции”, „Лавена Мърчандайзинг”


Тема: Продуктов и бранд мениджмънт на възстановяването: деветте живота на бързооборотния бизнес


Стоян Михайлов
Управител, „Синовейт България”


Тема : "Да купиш или да не купиш" - по следите на един купувач


Христо Станев
Национален супервайзър направление „Мърчандайзинг”, „Реекзе” ООД

Тема: Веригите са от Марс, а доставчиците от Венера!


Тоби Айлс
Заместник редактор Централна и Източна Европа
Economist Intelligence Unit


Тема: Търговията на дребно в България - възстановяване и потенциал за развитие


Гергана Маринова
Младши консултант – изследовател „Домакински панел”, GfK България


Тема: Тенденции в потребителското поведение в ерата на модерната търговия


Мая Герасимова
Директор „Маркетинг“, „Бeлла България“

Тема: Win-win взаимоотношения производител-търговска верига


Доц. д-р Веселка Дулева, дм
ръководител секция “Хранене и обществено здраве”
Национален център по опазване на общественото здраве
Министерство на здравеопазването

Тема: Етикетирането – важен елемент за осигуряване на успешна търговска дейност


Калин Цветанов
Управител, Intelligent Systems Bulgaria

Тема: Клиентите и бизнес средата се променят. Вие следвате ли ги?


Орлин Дочев
Управител, Некст Консулт ЕООД

Тема: Клиентите и бизнес средата се променят. Вие следвате ли ги?


Доц. д-р Бистра Василева
катедра „Маркетинг”, Икономически университет-Варна


Тема: Маркетингови стратегии за позициониране на търговските вериги: тенденции и перспективи