Регистрирай се сега! Register now!

   

Лектори

Специални гост - лектори

Рей Гол Старши вицепрезидент, Retail Insights, KANTAR
Търговци, тактики и бъдещи лидери

Рей Гол

Старши вицепрезидент, Retail Insights, KANTAR

Търговци, тактики и бъдещи лидери

Рей Гол е ескперт по глобални търговски тенденции. Работи с клиенти, които искат да разберат как се променя търговията на различните пазари и континенти. В момента Гол е фокусиран върху паневропейската търговия, успеха и експанзията на дискаунт веригите, сливанията и придобиванията, които се наблюдават при големи търговци. В миналото Рей е помогнал на Kantar Consulting да изгради световна перспектива за бъдещето на електронната търговия и еволюцията й по света. Нещо повече, той е водещата фигура, която изгражда базата данни на Kantar Consulting за прогнозиране, която помага при планирането на ключовите канали и акаунти. Преди да се присъедини към екипа на Kantar Retail през 2000 гогина, Рей Гол има натрупан опит като преподавател в САЩ и Украйна. Притежава магистърска степен по международни отношения и бакалавър по икономика.


Джудит Коленбург

PLMA - Асоциация на производителите на собствени марки

Основни трендове при собствените марки

Джудит е редактор на PLMALive.eu в PLMA International Council. След дипломирането си в Университета на Амстердам, Джудит започва работата в PLMA и става директор на седалището на асоциацията на производителите на собствени марки в Европа. От тогава Джудит Коленбърг заема разнообразни висши управленски функции в асоциацията, работи по специални проекти в няколко области като бизнес развитие, правни въпроси и др. Тя е отговорна за непрекъснатото следене на международните тенденции и развитието на търговията с бързооборотни стоки, най-вече на собствените марки. Джудит отговаря за онлайн рубриките изпъчвани на РLMAlive.eu на сайта на асоциацията.






Гост - лектори

Ралица Гълъбова

Retail Measurement Service, Nielsen България

Пазарни битки - част I

Ралица работи в „Нилсен България” от три години. Основната й дейност е свързана с изготвянето на пазарни анализи за клиенти на компанията. Заемайки последователно позициите Report Liaison и Client Sales and Service Execution, тя отговаря за поддържането на връзка с компаниите и подготовката на доклади за пазарните тенденции, от които се интересуват.
Преди да се присъедини към екипа на „Нилсен България” Ралица е работила в рекламна агенция „Парида” като „Мениджър проекти”.

 


Мария Цветкова

CSS Executive, Nielsen България

Пазарни битки - част II

Мария се присъединява към екипа на „Нилсен България” преди две години. Позицията, която заема в компанията е Client Sales & Services Executive и е свързана с изготвяне на доклади и връзка с клиенти.
Завършила е Американския университет в Благоевград, където е била директор „Продажби” в радиото на университета - „Аура”.

 


Петър Ганев Старши изследовател, Институт за пазарна икономика
Идва ли криза и какво да очакваме за потреблението на българина през 2019 г.?

Петър Ганев

Старши изследовател, Институт за пазарна икономика

Идва ли криза и какво да очакваме за потреблението на българина през 2019 г.?

Петър Ганев е старши изследовател в Института за пазарна икономика (ИПИ). Интересите му са в областта на развитието и икономическия цикъл, публичните финанси и ролята на държавата, регионалното развитие, свободните пазари и неравенството. Изучава и историята на Австрийската икономическа школа. Ганев е председател на УС на Българската макроикономическа асоциация в периода 2016-2017 г. Автор на множество статии с икономическа тематика. Отговаря за студентските инициативи на ИПИ.


Евелина Славкова Изследователски център ТРЕНД
В търсене на КАЧЕСТВОТО - Търговски вериги vs. Специализирани магазини

Евелина Славкова

Изследователски център ТРЕНД

В търсене на КАЧЕСТВОТО - Търговски вериги vs. Специализирани магазини

Евелина е социолог и политически анализатор. Завършва бакалавър по социология и магистър по Политически мениджмънт в СУ „Св. Климент Охридски“. Съосновател на Изследователски център „Тренд“. С богат опит в електоралните, социални и маркетингови изследвания. Интересите й са свързани с фактори, определящи потребителското поведение, анализ на пазарните възможности, изследвания на пазара и др. 


Катерина Милкова Department Manager CRM, МЕТРО Кеш енд Кери България
Печеля аз, печелиш ти - МЕТРО & Кока-Кола

Катерина Милкова

Department Manager CRM, МЕТРО Кеш енд Кери България

Печеля аз, печелиш ти - МЕТРО & Кока-Кола

Катерина се занимава с Управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) от 15 години. Част е от екипа на МЕТРО от 9 години, като 5 от тях е работила в МЕТРО Индия.
Екипът й използва различни подходи за анализ на данни и сегментация на клиенти, като основната цел на усилията им е добавена стойност за клиентите - подходящите продукти и оферти да стигнат до правилните клиенти, по предпочитания от всеки клиент канал за комуникация, както и създаване на допълнителна добавена стойност за партньорите, с които МЕТРО работи.
Има опит и в телекомуникационния сектор, и продажбите на едро/дребно.


Васил Присадашки

Shopper Insights & Category Managment, Кока-Кола ХБК България

Печеля аз, печелиш ти - МЕТРО & Кока-Кола

Васил работи в областта на управлението на продуктови категории вече повече от 11 години. Той е един от първите Category manager-и в България и преди да започне да развива тази дейност в „Кока-Кола ХБК България”, придобива професионален опит в „Хенкел България”.
Има осъществени проекти за оптимизиране на асортимента и позиционирането на продуктови категории с няколко международни и локални вериги, участия в конференции и редица публикации по темите на категори мениджмънта в специализирани издания.

Проявява интерес и се занимава с анализа на консуматорските навици и поведението на купувачите, които заедно с макроикономическата и пазарна информация, се превръщат в стратегически и тактически насоки за развитието на бизнеса с бързооборотни стоки, чрез създаването на обща добавена стойност за всеки участник в търговския процес.

 


Весела Калчишкова Директор "Потребителски панел", GfK България
Как големият избор на магазини промени поведението на купувачите

Весела Калчишкова

Директор "Потребителски панел", GfK България

Как големият избор на магазини промени поведението на купувачите

Весела има повече от двадесет годишен опит в областта на мениджмънта и маркетинга. Притежава практически опит в агенции за маркетингови проучвания, рекламни агенции, както и в бранд мениджмънта и маркетинг мениджмънта на водещи български и мултинационални компании. Носител е на титлата „Бранд мениджър на годината” за 2004г и е член на Българската асоциация по Маркетинг.

От 2015 година заема позицията директор „Обслужване на клиенти”, „Домакински Панел” в ГфК България - институт за пазарни проучвания, предлагащ на своите клиенти пълен набор от маркетингови и социологически инструменти. Весела консултира водещи производители от бизнеса с хранителни и нехранителни бързооборотни стоки, на базата на анализи за потреблението на домакинствата в България и по-специално изследвания на потребителското поведение, за динамиката в развитието на марките, техния потенциал, позициониране в различните търговски вериги, региони и социодемографски групи и други.

Притежава магистърска степен в специалност  „Маркетинг и мениджмънт” от УНСС, София.

 


Владимир Чириков Пазарен анализатор
Топ 10 търговци и дистрибутори на бързооборотни стоки в България

Владимир Чириков

Пазарен анализатор

Топ 10 търговци и дистрибутори на бързооборотни стоки в България

Владимир е пазарен анализатор с дългогодишен опит, заемал различни ръководни позиции като "Мениджър продажби" и „Мениджър пазарни проучвания” в компаниите, които е представлявал. В близо 15 годишната си консултантска практика Владимир подпомага компаниите при взимането на различни стратегически решения, свързани с бизнес развитието като идентифициране и оценка на бизнес партньори, анализ на конкуренцията, представяне развитието и динамиката на различни браншове. Фокус на експертизата му е пазарът на бързооборотни стоки в ролята на външен консултант към списание PROGRESSIVE.


Дивил Кулев

Бизнес развитие, Talk Online Panel

Да бъдем готови за утре!

Дивил е специалист с повече от двадесет години опит в областта на маркетинга и маркетинговите изследвания. Работил е в България и чужбина за водещи рисърч агенции, подготвяйки и ръководейки проекти за клиенти от най-различни браншове. Дивил Кулев е един от водещите специалисти по качествени изследвания в страната като освен това се занимава и с изготвянето на специфични статистически анализи на количествени данни за навлизащи на пазара и водещи български и мултинационални компании. 
От 2018 г. заема позицията "Бизнес развитие" в Talk Online Panel,  австрийска агенция с над 16 години опит в областта на онлайн панелни маркетингови изследвания, разполагаща с изследователски общности от панелисти в 22 страни. Фокусът са немскоговорящите държави, страните от централна и източна Европа, Гърция и Турция. Дивил Кулев отговаря за работата на фирмата с български клиенти, развитието на пазара и изследвания на месни компании на съседните пазари.
Магистър по социология от СУ (където в момента е гост-лектор) със специализация в Университет Билефелд (Германия).






Sales Lab - Паралелна сесия

Екатерина Котева Управител, "Традека"
Как можем да си партнираме с байерите за по-добри и устойчиви резултати?

Екатерина Котева

Управител, "Традека"

Как можем да си партнираме с байерите за по-добри и устойчиви резултати?

Програма на workshop-a:

  1.  
  2. 1. На теория – какво включва успешното партньорство с търговците?
  3. 2. На практика – как да си взаимодействаме в ежедневната работа?
  4. 3. Supplier/Customer scorecard – инструмент за бързо вземане на решения.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

През последните 16 години Екатерина Котева работи в структурата на един от най-големите участници на бързооборотния пазар у нас – „Метро Кеш енд Кери България” ЕООД. Тя започва като асистент-търговец в дирекция „Снабдяване” и с времето се развива до ръководител сектор, последователно на дивизиите „Собствени марки”, „Нехранителни стоки” и „Свежи храни”. През 2015 г. се присъединява към екипа на старшия мениджърски състав в работата по изграждане на стратегия на „Метро България” до 2020 г.

Търговският й опит в различни индустрии, управлението на хора и възможността да участва в усъвършенстването на вътрешните процеси на организацията, в комбинация с множеството контакти, й позволяват да предложи експертиза за разрешаване на широк спектър бизнес задачи за производители и дистрибутори, опериращи на бързооборотния пазар.

 






Marketing Corner - Паралелна сесия

Иван Александров Основател и управител, онлайн супермаркет ebag.bg
Динамика в развитието на онлайн продажбите на бързооборотни стоки

Иван Александров

Основател и управител, онлайн супермаркет ebag.bg

Динамика в развитието на онлайн продажбите на бързооборотни стоки

Иван е основател и управител на онлайн супермаркета ebag.bg и вече четири години развива продажбите на бързооборотни стоки по интернет.

Преди това е участвал в управлението на една от големите дигитални агенции, като по време на шестте си години в компанията увеличава оборота и екипа на агенцията до над 10 пъти.

 


Яни Драгов Собственик, "Смарт Органик"
Здравословният тренд и възходът на био храните

Яни Драгов

Собственик, "Смарт Органик"

Здравословният тренд и възходът на био храните

Яни Драгов основава „Смарт Органик” през 2009 г. Днес компанията е най-големият дистрибутор и производител на био храни в България, като изнася продуктите си на 50 международни пазара. „Смарт Органик” притежава марките Roobar, Kookie Cat, Dragon Superfoods, „Био класа”, Bett'r и „Курабийница”, и е дистрибутор на редица международни био марки на българския пазар.
Яни завършва своето образование в Германия и работи като инвестиционен мениджър, преди да започне своя бизнес в България с откриването на био магазин „Зелен”, днес най-голямата верига от био магазини в страната ни.

 


Даньо Димитров Изпълнителен директор, Джей Ти Ен Рисърч
Психология на потребителя - кое е общото между решението за онлайн покупки и изборът на био продукти?

Даньо Димитров

Изпълнителен директор, Джей Ти Ен Рисърч

Психология на потребителя - кое е общото между решението за онлайн покупки и изборът на био продукти?

Даньо Димитров работи в областта на маркетинга от близо 15 години. С комплексен опит в пазарните проучвания онлайн, той е работил по широк диапазон от проекти на национално и международно ниво, обслужвайки клиенти на 5 континента. Има професионален интерес в сферата на подобряване на „респондентското преживяване“ и оптимизация на анкетния дизайн. От началото на 2014г. е изпълнителен директор на Джей Ти Ен Рисърч (JTN Research), една от най-големите агенции за пазарни онлайн проучвания в Централна и Източна Европа, притежаваща 21 собствени респондентски панела в Европа и провеждаща няколко хиляди проучвания всяка година.

Даньо е бакалавър по международни отношения от УНСС и успешно завършил EMBA програмата на Американския университет в България.

 






Участници в Дискусионен Панел

Едвинас Волкас

Генерален директор, МАКСИМА България

Т МАРКЕТ

Албена Георгиева

Главен Оперативен директор

БИЛЛА България

Боян Георгиев

Ръководител Стоково снабдяване

Лидл България

Васил Василев

Директор направление "Храни"

Кауфланд България





Стани лектор
За да научите как може да станете лектор на конференцията на списание PROGRESSIVE, моля свържете се с:
Катя Джатова
Тел. 00359 2 944 35 63
e-mail: k.dzhatova@cmg-bg.com