Регистрирай се сега! Register now! PROGRESSIVE AWARDS ГЛАСУВАЙ VOTE FOR PROGRESSIVE AWARDS

Лектори

Специални гост - лектори

Себастиян Реннак Анализатор "Търговия на дребно в ЦИЕ" , Lebensmittel Zeitung
Schwarz Group завладява Централна и Източна Европа - какво означава това за българските търговци?

Себастиян Реннак

Анализатор "Търговия на дребно в ЦИЕ" , Lebensmittel Zeitung

Schwarz Group завладява Централна и Източна Европа - какво означава това за българските търговци?

Себастиян Реннак следи развитието на пазарите в страните от Централни, Източна и Югоизточна Европа за престижното германско седмично издание за търговия и бързооборотни стоки Lebensmittel Zeitung (LZ).

 

Себастиян живее и работи в региона повече от 15 години, което му позволява внимателно да наблюдава пазарите, да изготвя задълбочени пазарни анализи, които комбинират стратегически възможности, аналитични данни и практически опит.

 

Той е заемал различни търговски длъжности и е управлявал проекти за „МЕТРО Груп” и „Шварц Груп” в Полша, Русия и Украйна. С опита си Себастиян допринася за структурирането на организационните процеси и разработването на националните концепции за продажби на компании, управляващи както много големи формати магазини, така и дискаунтъри.

 

Себастиян е получил своята магистърска степен по Бизнес администрация в Университета в град Пасау, Германия, а също така се е обучавал Университета по Мениджмънт в Москва.

 

***

 

Schwarz Group завладява Централна и Източна Европа - какво означава това за българските търговци?

Германските търговски вериги заемат важно място сред българските топ 10 на магазините за хранителни стоки. Разбирането на конкурентната динамика и стратегическите траектории в техния местен германски пазар може да бъде от ключово значение за разбирането и на бъдещето развитие на тези лидери в индустрията в Югоизточна Европа.
Lidl разширява позициите си в региона и изглежда неудържим. Само въпрос на време е да настигне и задмине своя по-голям брат Kaufland. Въпреки това, в тяхната родина, супермаркетите, сред които Rewe, сестрата на Billa, засилват влиянието си за сметка на дискаунтърите за трета поредна година.
Каква е формулата за успеха в развитието на Lidl в региона? Все още ли е дискаунтър Lidl? Как Kaufland ще успее да запази позициите си? Как биха могли локалните търговски вериги да се възползват от опита на германските супермаркети срещу тези гиганти, чиито фокус е върху цените? Повече информация, данни, казуси и примери – в моята презентация на предстоящата конференция. 

 


Майкъл Леандър Маркетинг експерт и ментор
Три идеи как да повишите потребителската лоялност

Майкъл Леандър

Маркетинг експерт и ментор

Три идеи как да повишите потребителската лоялност

Основната експертиза на Майкъл Леандър е решаването на маркетингови и комуникационни проблеми, както и казуси, фокусиращи се върху растежа и идентифицирането на нови възможности.

В дългата си кариера, той е помогнал на стотици брандове да подобрят ефективността на маркетинговите си комуникации. Майкъл е родом и живее в Дания и през годините успява да вдъхнови публика в 51 страни от 5 континента. Освен, че е лектор по гореизброените теми, неговата експертиза включва преподавателска дейност в магистърски програми по бизнес администрация в Европа и Азия.

Майкъл Леандър е припознат като пионер в дигиталния маркетинг и е участвал активно във всички аспекти на дигиталния маркетинг от далечната 1995 г.

Майкъл обещава презентацията му по време на PROGRESSIVE Конференция да бъде вдъхновяваща, забавна, провокираща мисленето, ориентирана към действие и вероятно леко провокативна.


***

Управлението на брандовете с цел постигане на устойчив растеж в многоканалната (дигитална) ера е трудно. Необходими са нови стратегии, чрез които марките да останат атрактивни за потребителите. Ключът се крие в балансиран подход, използващ анализи за създаването на иновации и трансформации.

В лекцията ще чуете за новите възможности и идеи за увеличаването на потребителското търсене и повторните покупки.

 






Гост - лектори

Емил Димитров

Директор направление "Логистика", Kaufland България

Зелена логистика: инвестиции и иновации

Емил Димитров е ръководител направление „Логистика“ в Kaufland България. На тази позиция той отговаря за стратегическото управление и изпълнение на процесите по приема, складирането и дистрибуцията на стоки в един от най-големите логистични центрове на Балканите. Ръководи логистичния център на Kaufland България в Индустриална зона „Раковски“ от 2010 година. Преди това е заемал ръководни позиции в сферата на бързооборотните стоки в Германия, Русия, Украйна и Молдова. 


Дарина Стоянова

Изпълнителен директор на „Престиж-96“ АД

Марки с МИСИЯ

Дарина Стоянова е изпълнителен директор на „Престиж-96“ АД от 2014 година. Компанията е един от най-големите производители в хранително вкусовата индустрия в България и пазарен лидер в категориите, в които оперира - бисквити, вафли и мини кейкове с марките „Траяна”, „Мираж”, „Роден Край”, „Хипер”, „Троя”, „Споко”, „Ная”, „Мюсли”, „Престиж” и Wellnes. Преди това Дарина е работила за международната компания „Хенкел” повече от 14 години, като през последните 9 години е била Президент на „Хенкел България” и е отговаряла за бизнеса Перилни и почистващи препарати в България, Румъния, Молдова и Албания.


Дарина е сред основателите и член на управителния съвет на „Съвета на жените в бизнеса в България“ и на асоциация „Храни Напитки България“.

 


Огнян Попов

Изпълнителен директор, Broshura.bg, част от Offerista Group

ГОСТ - МОДЕРАТОР

Огнян Попов е ритейл маркетинг визионер, основател и изпълнителен директор на компанията зад Broshura.bg (придобита от немската Offerista Group в края на 2019г.), с офиси в София, Будапеща и Букурещ.

 

Огнян е силен привърженик на възможностите, които мобилните устройства предоставят на търговските вериги и брандовете да достигнат до потребителите по един натурален начин, съобразен с локацията им и ориентиран към продажби. Своят опит в дигиталния маркетинг той придобива по време на работата си в някои от водещите компании за афилиейт маркетинг в Европа. Преди да се завърне в България и да основе Broshura.bg, Огнян работи като афилиейт мениджър във водещата дигитална агенция в Холандия - Blue Mango Interactive (част от световния лидер WPP).


Никола Илчев Електронна търговия & основател на eCommerce Academy
Тъмната истина за електронната търговия

Никола Илчев

Електронна търговия & основател на eCommerce Academy

Тъмната истина за електронната търговия

Никола Илчев работи в сферата на електронната търговия повече от 10 години. През 2016 г. създава eCommerce Academy – водещa структурa, провеждащa информационни и образователни конференции за електронна търговия в страната. Никола Илчев има богат опит в собствени и чужди онлайн проекти, както и значително влияние в развитието на екосистемата на електронните търговци в България. От началото на 2019 година, Никола активно развива и един от най-съдържателните YouTube канали за онлайн бизнес, в който всеки може да намери тонове полезно съдържание.

 


Веселина Панайотова

Продажби и бизнес развитие & основател на www.veselinapanayotova.com

Бизнес възможности в ключови клиенти

Веселина има 15 години опит в бързооборотните стоки. Работила е за Procter & Gamble, „Фикосота” и Carlsberg България на висши ръководни позиции. И все е търсила моста между търговията и маркетинга, между хората и бизнеса, между психологията и математиката, между предприемача и корпорацията. Моста е намерила преди две години, когато сбъдва мечтата си от колежа, стартирайки консултански бизнес от дами, работещи на проектна база и имащи възможност да отделят достатъчно време за дома и децата си.

Oсновател на www.veselinapanayotova.com


Иван Стоев Маркетинг консултант & Партньор, Mindblow
Да се учим от грешките на големите в бизнеса

Иван Стоев

Маркетинг консултант & Партньор, Mindblow

Да се учим от грешките на големите в бизнеса

Иван Стоев е консултант по маркетинг и партньор в Mindblow, стратегически и криейтив бутик. Има над 15 години опит в областта на маркетинга и продажбите, основно в FMCG, фармацевтичната индустрия и телекомуникациите. Управлявал е брандове като „Белла”, „Фамилия”, „Томми”, „Престиж”, „Траяна”, „Мираж”, „Ная”, „Споко”, „Хипер”, „Роден край” и много други.

Преподавател е в Нов български университе по специалностите Стратегически маркетинг и Поведенческа икономика.


Виолета Танчева-Рубино

Мениджър ключови клиенти и бизнес развитие, IPSOS България

Устойчиво развитие – потребителската гледна точка
Виолета има 15-годишен опит в сферата на маркетинговите проучвания и консултации. От 2014 г. е част от екипа на "Ипсос" в България, където е работила по множество проекти за локални и глобални брандове в FMCG, фармацевтичната и финансовата индустрии. 
 
От 2020 г. е гост-лектор в магистърската програма по бранд мениджмънт в Нов български университет.

Христо Радичев Управител, "Медияпост Хит Мейл България"
Експресни промоционални кампании за по-добри резултати. Добавеният ефект от бързата реакция

Христо Радичев

Управител, "Медияпост Хит Мейл България"

Експресни промоционални кампании за по-добри резултати. Добавеният ефект от бързата реакция

 

Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ „Климент Охридски”. Започва професионалната си кариера в GfK България като младши изследовател. Там става ръководител на проектите Leaflet Monitor и Shopping Monitor, които разглеждат промоционалните активности и потребителските навици на пазара за бързооборотни стоки.

След това, като интернет мениджър в международното издателство "Reader's Digest", отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази данни в България, Босна и Херцеговина, Словения, Сърбия и Хърватска. Съавтор е на някои от най-успешните eDM (electronic Direct Mail) проекти за компанията, които тя продължава и до днес използва за клоновете си в цял свят.

Сега е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана компания за директен и дигитален маркетинг, част от френската група "La Poste". Агенцията е с ръст от 1516% за последните 5 години, официален партньор на Google и е единствената българска компания, поканена от Facebook да участва в Agency Bootcamp в Дъблин през 2015 г. Екипът на „Медияпост Хит Мейл България“ управлява кампании в 9 държави в Европа.

Основните интереси на Христо са насочени към маркетинг автоматизация, имейл маркетинг, оптимизиране на целеви страници, програми за лоялност и изграждане на качествени клиентски бази данни.

Христо е бил лектор на редица събития и семинари в България, Румъния и Испания. Част е от журито на конкурса Prémios Email & Data Driven Marketing Portugal 2016. През 2009 г. негова презентация е класирана на трето място в категорията “Creative” на World’s Best Presentation Contest, организиран от SlideShare.


Весела Калчишкова Директор "Потребителски панел", GfK България
Ковид 19 - eфектът върху потребителското поведение и пазара на бързооборотни стоки

Весела Калчишкова

Директор "Потребителски панел", GfK България

Ковид 19 - eфектът върху потребителското поведение и пазара на бързооборотни стоки

Весела има повече от двадесет годишен опит в областта на мениджмънта и маркетинга. Притежава практически опит в агенции за маркетингови проучвания, както и в бранд мениджмънта и маркетинг мениджмънта на водещи български и мултинационални компании. Носител е на титлата „Бранд мениджър на годината” за 2004 г. и е член на Българската асоциация по Маркетинг.

 

От 2015 г. заема позицията Директор „Потребителски Панел” в ГфК България - институт за пазарни проучвания, предлагащ на своите клиенти пълен набор от маркетингови и социологически инструменти. Весела консултира водещи производители от бизнеса с хранителни и нехранителни бързооборотни стоки, на базата на анализи за потреблението на домакинствата в България и по-специално изследвания на потребителското поведение, за динамиката в развитието на марките, техния потенциал, позициониране в различните търговски вериги, региони и социодемографски групи и други.

 

Притежава магистърска степен в специалност  „Маркетинг и мениджмънт” от УНСС, София.

 


Ива Цветкова Account Manager, NielsenIQ България
Развитие на пазара на бързооборотни стоки в България

Ива Цветкова

Account Manager, NielsenIQ България

Развитие на пазара на бързооборотни стоки в България

Ива се присъединява към екипа на NielsenIQ през 2013г. и последователно заема различни позиции в търговския отдел на компанията. Като част от него, тя има възможност да работи с широко портфолио от международни и локални клиенти - търговски вериги и производители от различни сектори в сферата на бързооборотните стоки. Притежава магистърска степен по Международен бизнес със специализация Стратегически Маркетинг от Maastricht University.


Даньо Димитров Изпълнителен директор, JTN
Състезание за внимание: Брандът с кауза срещу традиционния "Аз" бранд (Ексклузивно проучване за Marketing Corner сесията)

Даньо Димитров

Изпълнителен директор, JTN

Състезание за внимание: Брандът с кауза срещу традиционния "Аз" бранд (Ексклузивно проучване за Marketing Corner сесията)

Даньо Димитров работи в областта на пазарните проучвания и маркетинга от над 16 години. С комплексен опит в пазарните проучвания онлайн, той е работил по широк диапазон от проекти на национално и международно ниво, обслужвайки клиенти на 5 континента. Има професионален интерес в сферата на подобряване на „респондентското преживяване“ и оптимизация на анкетния дизайн. От началото на 2014 г. е изпълнителен директор на „Джей Ти Ен Рисърч” (JTN Research), една от най-големите агенции за пазарни онлайн проучвания в Централна и Източна Европа, притежаваща 48 собствени респондентски панела в целия свят и провеждаща няколко хиляди проучвания всяка година.

 

Даньо е бакалавър по международни отношения от УНСС и успешно завършил EMBA програмата на Американския университет в България.






Sales Lab - Паралелна сесия

Георги Тодоров Управител, ReExe
Ефективните post- Covid промени в традиционна търговия на retail сектора

Георги Тодоров

Управител, ReExe

Ефективните post- Covid промени в традиционна търговия на retail сектора

Георги Тодоров притежава дългогодишен опит в организирането и провеждането на семинари и обучения в областта на продажбите и търговията. Бил е ръководител на търговската дейност на редица български фирми за внос, износ, производство и дистрибуция на стоки - от разработването на маркетингова стратегия и търговска политика, развитие на дистрибуторската мрежа, изграждане и обучение на търговски екипи, координация и контрол на търговските представители, до маркетингова и търговска отчетност. Последните три години Георги обучава и експортните отдели на водещи български производители.

 

Настоящ търговски ментор на голям кръг професионалисти в сферата на търговията, продажбите и маркетинга. Персонален треньор-коуч на редица действащи мениджъри на водещи организации и фирми. Специалист в разработване на организационни модели за продажба и дистрибуция на стоки и услуги.

 

Автор на тренинг материали и професионална литература в сферата на търговските компетенции.

Преди 10 години Георги беше един от инициаторите на внедряването на нови услуги и методики за преброяване на потребителския трафик  и провеждане на продуктови проучвания в магазините. Днес устройствата на ReExe за people counting дават данни в реално време от над 2000 обекта в страната, а екипа на Георги извършва контролинг в над 12 000 обекта годишно в България.






Marketing Corner - Паралелна сесия

Ангел Искрев Творчески директор, proof
Комуникация с purpose срещу аз-комуникация

Ангел Искрев

Творчески директор, proof

Комуникация с purpose срещу аз-комуникация

Ангел Искрев има над осемгодишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина. Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Пиринско, Avon, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. Ангел е първият български рекламен професионалист, който е избран да журира на престижния фестивал за дигитална реклама IAB MiXX Awards в Лисабон. Той е член на Управителния съвет на IAB Bulgaria.
 

В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards. В свободното си време е коментатор в Евроспорт, а отскоро е войсовър. Обича Ювентус, планината, терасата си и узо с малко лед и фреш от грейпфурт.






Участници в Дискусионен Панел

Албена Георгиева

Главен оперативен директор

БИЛЛА България

Васил Василев

Прокурист и Директор направление "Свежи храни"

Кауфланд България

Светослав Гаврилов

Изпълнителен директор

ФАНТАСТИКО

Елена Ценова Директор Снабдяване
МЕТРО Кеш&Кери България

Елена Ценова

Директор Снабдяване

МЕТРО Кеш&Кери България

Елена Ценова е Директор Снабдяване в МЕТРО България от юли 2021-ва година. Тя започва работа в МЕТРО България през 2005г. като асистент в дирекция Снабдяване. Кариерата ѝ преминава през различни нива и позиции в отдела, както и в нейната сфера на отговорност са ключови проекти за развитие на функцията. Благодарение на богатия си опит в управлението на категориите, снабдяването и прогнозите, Елена е назначена за Ръководител сектор „Не Храни“, където остава до настоящото си назначение през юли 2021г.


Любомир Хърсев

Управител ресор “Администрация“

Лидл България





Стани лектор
За да научите как може да станете лектор на конференцията на списание PROGRESSIVE, моля свържете се с:
Катя Джатова
Тел. 00359 2 944 35 63
e-mail: k.dzhatova@cmg-bg.com