Регистрирай се сега! Register now! PROGRESSIVE AWARDS ГЛАСУВАЙ VOTE FOR PROGRESSIVE AWARDS

Лектори

Специални гост - лектори

Себастиян Реннак

Анализатор "Търговия на дребно в ЦИЕ" , Lebensmittel Zeitung

Себастиян Реннак следи развитието на пазарите в страните от Централни, Източна и Югоизточна Европа за престижното германско седмично издание за търговия и бързооборотни стоки Lebensmittel Zeitung (LZ).

 

Себастиян живее и работи в региона повече от 15 години, което му позволява внимателно да наблюдава пазарите, да изготвя задълбочени пазарни анализи, които комбинират стратегически възможности, аналитични данни и практически опит.

 

Той е заемал различни търговски длъжности и е управлявал проекти за „МЕТРО Груп” и „Шварц Груп” в Полша, Русия и Украйна. С опита си Себастиян допринася за структурирането на организационните процеси и разработването на националните концепции за продажби на компании, управляващи както много големи формати магазини, така и дискаунтъри.

 

Себастиян е получил своята магистърска степен по Бизнес администрация в Университета в град Пасау, Германия, а също така се е обучавал Университета по Мениджмънт в Москва.

 

***

 


Ловро Верхочек

Експерт "Търговски стратегии и операции", Deloitte


Майкъл Леандър

Маркетинг експерт и ментор

Основната експертиза на Майкъл Леандър е решаването на маркетингови и комуникационни проблеми, както и казуси, фокусиращи се върху растежа и идентифицирането на нови възможности.

В дългата си кариера, той е помогнал на стотици брандове да подобрят ефективността на маркетинговите си комуникации. Майкъл е родом и живее в Дания и през годините успява да вдъхнови публика в 51 страни от 5 континента. Освен, че е лектор по гореизброените теми, неговата експертиза включва преподавателска дейност в магистърски програми по бизнес администрация в Европа и Азия.

Майкъл Леандър е припознат като пионер в дигиталния маркетинг и е участвал активно във всички аспекти на дигиталния маркетинг от далечната 1995 г.

Майкъл обещава презентацията му по време на PROGRESSIVE Конференция да бъде вдъхновяваща, забавна, провокираща мисленето, ориентирана към действие и вероятно леко провокативна.


***

Управлението на брандовете с цел постигане на устойчив растеж в многоканалната (дигитална) ера е трудно. Необходими са нови стратегии, чрез които марките да останат атрактивни за потребителите. Ключът се крие в балансиран подход, използващ анализи за създаването на иновации и трансформации.

В лекцията ще чуете за новите възможности и идеи за увеличаването на потребителското търсене и повторните покупки.

 






Гост - лектори

Иван Стоев

Маркетинг консултант & Партньор, Mindblow

Иван Стоев е консултант по маркетинг и партньор в Mindblow, стратегически и криейтив бутик. Има над 15 години опит в областта на маркетинга и продажбите, основно в FMCG, фармацевтичната индустрия и телекомуникациите. Управлявал е брандове като „Белла”, „Фамилия”, „Томми”, „Престиж”, „Траяна”, „Мираж”, „Ная”, „Споко”, „Хипер”, „Роден край” и много други.

Преподавател е в Нов български университе по специалностите Стратегически маркетинг и Поведенческа икономика.


Веселина Панайотова

Продажби и бизнес развитие & основател на www.veselinapanayotova.com

Веселина има 15 години опит в бързооборотните стоки. Работила е за Procter & Gamble, „Фикосота” и Carlsberg България на висши ръководни позиции. И все е търсила моста между търговията и маркетинга, между хората и бизнеса, между психологията и математиката, между предприемача и корпорацията. Моста е намерила преди две години, когато сбъдва мечтата си от колежа, стартирайки консултански бизнес от дами, работещи на проектна база и имащи възможност да отделят достатъчно време за дома и децата си.

Oсновател на www.veselinapanayotova.com


Никола Илчев

Електронна търговия & основател на eCommerce Academy

Никола Илчев работи в сферата на електронната търговия повече от 10 години. През 2016 г. създава eCommerce Academy – водещa структурa, провеждащa информационни и образователни конференции за електронна търговия в страната. Никола Илчев има богат опит в собствени и чужди онлайн проекти, както и значително влияние в развитието на екосистемата на електронните търговци в България. От началото на 2019 година, Никола активно развива и един от най-съдържателните YouTube канали за онлайн бизнес, в който всеки може да намери тонове полезно съдържание.

 


Виолета Танчева-Рубино

Мениджър ключови клиенти и бизнес развитие, IPSOS България

Виолета има 15-годишен опит в сферата на маркетинговите проучвания и консултации. От 2014 г. е част от екипа на "Ипсос" в България, където е работила по множество проекти за локални и глобални брандове в FMCG, фармацевтичната и финансовата индустрии. 
 
От 2020 г. е гост-лектор в магистърската програма по бранд мениджмънт в Нов български университет.

Весела Калчишкова

Директор "Потребителски панел", GfK България

Весела има повече от двадесет годишен опит в областта на мениджмънта и маркетинга. Притежава практически опит в агенции за маркетингови проучвания, както и в бранд мениджмънта и маркетинг мениджмънта на водещи български и мултинационални компании. Носител е на титлата „Бранд мениджър на годината” за 2004 г. и е член на Българската асоциация по Маркетинг.

 

От 2015 г. заема позицията Директор „Потребителски Панел” в ГфК България - институт за пазарни проучвания, предлагащ на своите клиенти пълен набор от маркетингови и социологически инструменти. Весела консултира водещи производители от бизнеса с хранителни и нехранителни бързооборотни стоки, на базата на анализи за потреблението на домакинствата в България и по-специално изследвания на потребителското поведение, за динамиката в развитието на марките, техния потенциал, позициониране в различните търговски вериги, региони и социодемографски групи и други.

 

Притежава магистърска степен в специалност  „Маркетинг и мениджмънт” от УНСС, София.

 






Marketing Corner - Паралелна сесия

Ангел Искрев Творчески директор, proof
Дигиталната комуникация в новото нормално

Ангел Искрев

Творчески директор, proof

Дигиталната комуникация в новото нормално

Ангел Искрев има над осемгодишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина. Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Пиринско, Avon, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. Ангел е първият български рекламен професионалист, който е избран да журира на престижния фестивал за дигитална реклама IAB MiXX Awards в Лисабон. Той е член на Управителния съвет на IAB Bulgaria.
 

В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards. В свободното си време е коментатор в Евроспорт, а отскоро е войсовър. Обича Ювентус, планината, терасата си и узо с малко лед и фреш от грейпфурт.






Sales Lab - Паралелна сесия

Георги Тодоров

Управител, ReExe

Георги Тодоров притежава дългогодишен опит в организирането и провеждането на семинари и обучения в областта на продажбите и търговията. Бил е ръководител на търговската дейност на редица български фирми за внос, износ, производство и дистрибуция на стоки - от разработването на маркетингова стратегия и търговска политика, развитие на дистрибуторската мрежа, изграждане и обучение на търговски екипи, координация и контрол на търговските представители, до маркетингова и търговска отчетност. Последните три години Георги обучава и експортните отдели на водещи български производители.

 

Настоящ търговски ментор на голям кръг професионалисти в сферата на търговията, продажбите и маркетинга. Персонален треньор-коуч на редица действащи мениджъри на водещи организации и фирми. Специалист в разработване на организационни модели за продажба и дистрибуция на стоки и услуги.

 

Автор на тренинг материали и професионална литература в сферата на търговските компетенции.

Преди 10 години Георги беше един от инициаторите на внедряването на нови услуги и методики за преброяване на потребителския трафик  и провеждане на продуктови проучвания в магазините. Днес устройствата на ReExe за people counting дават данни в реално време от над 2000 обекта в страната, а екипа на Георги извършва контролинг в над 12 000 обекта годишно в България.






Участници в Дискусионен Панел





Стани лектор
За да научите как може да станете лектор на конференцията на списание PROGRESSIVE, моля свържете се с:
Катя Джатова
Тел. 00359 2 944 35 63
e-mail: k.dzhatova@cmg-bg.com