Регистрирай се сега! Register now! PROGRESSIVE AWARDS ГЛАСУВАЙ VOTE FOR PROGRESSIVE AWARDS

Лектори

Специални гост - лектори

Себастиян Реннак

Анализатор "Търговия на дребно в ЦИЕ" , Lebensmittel Zeitung

Себастиян Реннак следи развитието на пазарите в страните от Централни, Източна и Югоизточна Европа за престижното германско седмично издание за търговия и бързооборотни стоки Lebensmittel Zeitung (LZ).

 

Себастиян живее и работи в региона повече от 15 години, което му позволява внимателно да наблюдава пазарите, да изготвя задълбочени пазарни анализи, които комбинират стратегически възможности, аналитични данни и практически опит.

 

Той е заемал различни търговски длъжности и е управлявал проекти за „МЕТРО Груп” и „Шварц Груп” в Полша, Русия и Украйна. С опита си Себастиян допринася за структурирането на организационните процеси и разработването на националните концепции за продажби на компании, управляващи както много големи формати магазини, така и дискаунтъри.

 

Себастиян е получил своята магистърска степен по Бизнес администрация в Университета в град Пасау, Германия, а също така се е обучавал Университета по Мениджмънт в Москва.

 

***

 


Ловро Верхочек

Експерт "Търговски стратегии и операции", Deloitte

Ловро притежава богат опит, натрупан в сферата на ритейл търговията. Експертизата му покрива всички важни за търговията на дребно аспекти – от мениджмънт на категориите, през маркетинг, логистика, различни канали за продажба (онлайн, офлайн B2B), до дълбокото познаване на различните видове търговия (с бързооборотни стоки, със стоки от типа „Направи си сам“, модна индустрия, продажби на електроника). Ловро е участвал в преструктурирането или заздравяването на редица ритейл компании. Преди да се присъедини към Deloitte, той е работил като мениджър в сферата на стратегическото консултиране, бил е главен оперативен директор на Big Bang, търговски директор на Baby Center, заемал e няколко мениджърски позиции по време на преструктурирането на Merkur. Започва кариерата си като част от Business Intelligence екипа на Mercator.


Майкъл Леандър

Маркетинг експерт и ментор

Основната експертиза на Майкъл Леандър е решаването на маркетингови и комуникационни проблеми, както и казуси, фокусиращи се върху растежа и идентифицирането на нови възможности.

В дългата си кариера, той е помогнал на стотици брандове да подобрят ефективността на маркетинговите си комуникации. Майкъл е родом и живее в Дания и през годините успява да вдъхнови публика в 51 страни от 5 континента. Освен, че е лектор по гореизброените теми, неговата експертиза включва преподавателска дейност в магистърски програми по бизнес администрация в Европа и Азия.

Майкъл Леандър е припознат като пионер в дигиталния маркетинг и е участвал активно във всички аспекти на дигиталния маркетинг от далечната 1995 г.

Майкъл обещава презентацията му по време на PROGRESSIVE Конференция да бъде вдъхновяваща, забавна, провокираща мисленето, ориентирана към действие и вероятно леко провокативна.


***

Управлението на брандовете с цел постигане на устойчив растеж в многоканалната (дигитална) ера е трудно. Необходими са нови стратегии, чрез които марките да останат атрактивни за потребителите. Ключът се крие в балансиран подход, използващ анализи за създаването на иновации и трансформации.

В лекцията ще чуете за новите възможности и идеи за увеличаването на потребителското търсене и повторните покупки.

 






Гост - лектори

Дарина Стоянова

Изпълнителен директор на „Престиж-96“ АД

Дарина Стоянова е изпълнителен директор на „Престиж-96“ АД от 2014 година. Компанията е един от най-големите производители в хранително вкусовата индустрия в България и пазарен лидер в категориите, в които оперира - бисквити, вафли и мини кейкове с марките „Траяна”, „Мираж”, „Роден Край”, „Хипер”, „Троя”, „Споко”, „Ная”, „Мюсли”, „Престиж” и Wellnes. Преди това Дарина е работила за международната компания „Хенкел” повече от 14 години, като през последните 9 години е била Президент на „Хенкел България” и е отговаряла за бизнеса Перилни и почистващи препарати в България, Румъния, Молдова и Албания.


Дарина е сред основателите и член на управителния съвет на „Съвета на жените в бизнеса в България“ и на асоциация „Храни Напитки България“.

 


Никола Илчев

Електронна търговия & основател на eCommerce Academy

Никола Илчев работи в сферата на електронната търговия повече от 10 години. През 2016 г. създава eCommerce Academy – водещa структурa, провеждащa информационни и образователни конференции за електронна търговия в страната. Никола Илчев има богат опит в собствени и чужди онлайн проекти, както и значително влияние в развитието на екосистемата на електронните търговци в България. От началото на 2019 година, Никола активно развива и един от най-съдържателните YouTube канали за онлайн бизнес, в който всеки може да намери тонове полезно съдържание.

 


Веселина Панайотова

Продажби и бизнес развитие & основател на www.veselinapanayotova.com

Веселина има 15 години опит в бързооборотните стоки. Работила е за Procter & Gamble, „Фикосота” и Carlsberg България на висши ръководни позиции. И все е търсила моста между търговията и маркетинга, между хората и бизнеса, между психологията и математиката, между предприемача и корпорацията. Моста е намерила преди две години, когато сбъдва мечтата си от колежа, стартирайки консултански бизнес от дами, работещи на проектна база и имащи възможност да отделят достатъчно време за дома и децата си.

Oсновател на www.veselinapanayotova.com


Виолета Танчева-Рубино

Мениджър ключови клиенти и бизнес развитие, IPSOS България

Виолета има 15-годишен опит в сферата на маркетинговите проучвания и консултации. От 2014 г. е част от екипа на "Ипсос" в България, където е работила по множество проекти за локални и глобални брандове в FMCG, фармацевтичната и финансовата индустрии. 
 
От 2020 г. е гост-лектор в магистърската програма по бранд мениджмънт в Нов български университет.

Иван Стоев

Маркетинг консултант & Партньор, Mindblow

Иван Стоев е консултант по маркетинг и партньор в Mindblow, стратегически и криейтив бутик. Има над 15 години опит в областта на маркетинга и продажбите, основно в FMCG, фармацевтичната индустрия и телекомуникациите. Управлявал е брандове като „Белла”, „Фамилия”, „Томми”, „Престиж”, „Траяна”, „Мираж”, „Ная”, „Споко”, „Хипер”, „Роден край” и много други.

Преподавател е в Нов български университе по специалностите Стратегически маркетинг и Поведенческа икономика.


Весела Калчишкова

Директор "Потребителски панел", GfK България

Весела има повече от двадесет годишен опит в областта на мениджмънта и маркетинга. Притежава практически опит в агенции за маркетингови проучвания, както и в бранд мениджмънта и маркетинг мениджмънта на водещи български и мултинационални компании. Носител е на титлата „Бранд мениджър на годината” за 2004 г. и е член на Българската асоциация по Маркетинг.

 

От 2015 г. заема позицията Директор „Потребителски Панел” в ГфК България - институт за пазарни проучвания, предлагащ на своите клиенти пълен набор от маркетингови и социологически инструменти. Весела консултира водещи производители от бизнеса с хранителни и нехранителни бързооборотни стоки, на базата на анализи за потреблението на домакинствата в България и по-специално изследвания на потребителското поведение, за динамиката в развитието на марките, техния потенциал, позициониране в различните търговски вериги, региони и социодемографски групи и други.

 

Притежава магистърска степен в специалност  „Маркетинг и мениджмънт” от УНСС, София.

 






Marketing Corner - Паралелна сесия

Ангел Искрев Творчески директор, proof
Дигиталната комуникация в новото нормално

Ангел Искрев

Творчески директор, proof

Дигиталната комуникация в новото нормално

Ангел Искрев има над осемгодишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина. Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Пиринско, Avon, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. Ангел е първият български рекламен професионалист, който е избран да журира на престижния фестивал за дигитална реклама IAB MiXX Awards в Лисабон. Той е член на Управителния съвет на IAB Bulgaria.
 

В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards. В свободното си време е коментатор в Евроспорт, а отскоро е войсовър. Обича Ювентус, планината, терасата си и узо с малко лед и фреш от грейпфурт.






Sales Lab - Паралелна сесия

Георги Тодоров

Управител, ReExe

Георги Тодоров притежава дългогодишен опит в организирането и провеждането на семинари и обучения в областта на продажбите и търговията. Бил е ръководител на търговската дейност на редица български фирми за внос, износ, производство и дистрибуция на стоки - от разработването на маркетингова стратегия и търговска политика, развитие на дистрибуторската мрежа, изграждане и обучение на търговски екипи, координация и контрол на търговските представители, до маркетингова и търговска отчетност. Последните три години Георги обучава и експортните отдели на водещи български производители.

 

Настоящ търговски ментор на голям кръг професионалисти в сферата на търговията, продажбите и маркетинга. Персонален треньор-коуч на редица действащи мениджъри на водещи организации и фирми. Специалист в разработване на организационни модели за продажба и дистрибуция на стоки и услуги.

 

Автор на тренинг материали и професионална литература в сферата на търговските компетенции.

Преди 10 години Георги беше един от инициаторите на внедряването на нови услуги и методики за преброяване на потребителския трафик  и провеждане на продуктови проучвания в магазините. Днес устройствата на ReExe за people counting дават данни в реално време от над 2000 обекта в страната, а екипа на Георги извършва контролинг в над 12 000 обекта годишно в България.






Участници в Дискусионен Панел





Стани лектор
За да научите как може да станете лектор на конференцията на списание PROGRESSIVE, моля свържете се с:
Катя Джатова
Тел. 00359 2 944 35 63
e-mail: k.dzhatova@cmg-bg.com