Организатор
PROGRESSIVE
Основни Партньори
Coca Cola BILLA BAT
Спонсори
Beology ROIS BROSHURA.BG PRESIDENT 50 YEARS Parmalat Galbani TERRA TANGRA CANTI PHILADELPHIA ARLA ANTICA PASTERIA MONTE ZOTTARELLA LURPAK JOGOBELLA PALADIN АЗ ЯМ IZI JDE JACOBS STARK SELPAK Pobeda ИВЕЛ СТИЛ М Si Commercial Мастер Шоколатиер DOMA Девин IBCS DOVE Vodka Czarskaya Aperol Spritz 12 OUZO Jim Beam CAMPARI Persil Bref Perwoll Somat K2R Algida Eskimo Magic Go4Raw ACTIVIA ACTIMEL DANONE GoodMills AROMA ASTERA ЗДРАВЕ ЧИСТО Pedigree MARS whiskas
Технически партньор
Congress Engineering
Marketing & Customers - Паралелна сесия

Директен и дигитален маркетинг

Христо Радичев , Управител на "Медияпост Хит Мейл България"

Тема: Управление на промоции и защита на личните данни

По време на сесията Marketing & Customers Христо Радичев ще разкаже за новия общ регламент за защита на личните данни (GDPR или Регламент 2016/679), който влиза в сила от 25 май 2018 г. и как той ще промени начина, по който работят компаниите в Европейския съюз, както и тези, които боравят с лични данни на граждани на Съюза. Какви ще са ефектите от регулацията върху маркетинга и обслужването на клиенти, какво е практическото приложение на Регламента, кои са новите начини на организация на данните, както и разглеждане на бизнес казуси от практиката, ще са темите в презентацията.

 


Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ „Климент Охридски”. Започва професионалната си кариера в GfK България като младши изследовател. Там става ръководител на проектите Leaflet Monitor и Shopping Monitor, които разглеждат промоционалните активности и потребителските навици на пазара за бързооборотни стоки.

След това, като интернет мениджър в международното издателство "Reader's Digest", отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази данни в България, Босна и Херцеговина, Словения, Сърбия и Хърватска. Съавтор е на някои от най-успешните eDM (electronic Direct Mail) проекти за компанията, които тя продължава и до днес използва за клоновете си в цял свят.

Сега е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана компания за директен и дигитален маркетинг, част от френската група "La Poste". Агенцията е с ръст от 1516% за последните 5 години, официален партньор на Google и е единствената българска компания, поканена от Facebook да участва в Agency Bootcamp в Дъблин през 2015 г. Екипът на „Медияпост Хит Мейл България“ управлява кампании в 9 държави в Европа.

Основните интереси на Христо са насочени към маркетинг автоматизация, имейл маркетинг, оптимизиране на целеви страници, програми за лоялност и изграждане на качествени клиентски бази данни.

Христо е бил лектор на редица събития и семинари в България, Румъния и Испания. Част е от журито на конкурса Prémios Email & Data Driven Marketing Portugal 2016. През 2009 г. негова презентация е класирана на трето място в категорията “Creative” на World’s Best Presentation Contest, организиран от SlideShare.