Регистрирай се сега! Register now!

Христо Радичев , Управител на "Медияпост Хит Мейл България"

Директен и дигитален маркетинг

Управление на промоции и защита на личните данни

По време на сесията Marketing & Customers Христо Радичев ще разкаже за новия общ регламент за защита на личните данни (GDPR или Регламент 2016/679), който влиза в сила от 25 май 2018 г. и как той ще промени начина, по който работят компаниите в Европейския съюз, както и тези, които боравят с лични данни на граждани на Съюза. Какви ще са ефектите от регулацията върху маркетинга и обслужването на клиенти, какво е практическото приложение на Регламента, кои са новите начини на организация на данните, както и разглеждане на бизнес казуси от практиката, ще са темите в презентацията.

 


Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ „Климент Охридски”. Започва професионалната си кариера в GfK България като младши изследовател. Там става ръководител на проектите Leaflet Monitor и Shopping Monitor, които разглеждат промоционалните активности и потребителските навици на пазара за бързооборотни стоки.

След това, като интернет мениджър в международното издателство "Reader's Digest", отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази данни в България, Босна и Херцеговина, Словения, Сърбия и Хърватска. Съавтор е на някои от най-успешните eDM (electronic Direct Mail) проекти за компанията, които тя продължава и до днес използва за клоновете си в цял свят.

Сега е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана компания за директен и дигитален маркетинг, част от френската група "La Poste". Агенцията е с ръст от 1516% за последните 5 години, официален партньор на Google и е единствената българска компания, поканена от Facebook да участва в Agency Bootcamp в Дъблин през 2015 г. Екипът на „Медияпост Хит Мейл България“ управлява кампании в 9 държави в Европа.

Основните интереси на Христо са насочени към маркетинг автоматизация, имейл маркетинг, оптимизиране на целеви страници, програми за лоялност и изграждане на качествени клиентски бази данни.

Христо е бил лектор на редица събития и семинари в България, Румъния и Испания. Част е от журито на конкурса Prémios Email & Data Driven Marketing Portugal 2016. През 2009 г. негова презентация е класирана на трето място в категорията “Creative” на World’s Best Presentation Contest, организиран от SlideShare.