Организатор
PROGRESSIVE
Основни Партньори
Billa Lidl Metro CASH & CARRY
Спонсори
Девин Campese Del Alma Ocean Градус Schwarzkopf Gliss Schwarzkopf Color Expert VKF Rentzel Coca Cola Coca-Cola Zero Sprite Fanta Schweppes Nestea Cappy Parmalat President Galbani JDE Jacobs Pobeda Dilcom RiceUp Zewa GlaxoSmithKline Sensodyne Pronamel Aquafresh Paradontax Corega Picantina CANTI Silver Lake NextConsult Cargo-Partner Danone Activia Vitania Compass Compass Vegetal Selpak Дома Си Комерсиал Tandem Sidi92 Marella Quin Bite Krina La Garone Metrica Auto Bavaria ИВЕЛ СТИЛ М Aperol Spritz Campari Glen Grant Jim Beam ouzo 12 Водка ЦАРСКАЯ Alpi BCS Bulgaria Aroma Astera Чисто Здраве
Технически партньор
Congress Engineering
Гост - лектори

Ексклузивно проучване

Даньо Димитров, Изпълнителен директор, Джей Ти Ен Рисърч

Тема: Българските потребители - между качеството и цената

Даньо Димитров работи в областта на маркетинга от близо 14 години. С комплексен опит в пазарните проучвания онлайн, той е работил по широк диапазон от проекти на национално и международно ниво, обслужвайки клиенти на 5 континента. Има професионален интерес в сферата на подобряване на „респондентското преживяване“ и оптимизация на анкетния дизайн. От началото на 2014г. е изпълнителен директор на Джей Ти Ен Рисърч (JTN Research), една от най-големите агенции за пазарни онлайн проучвания в Централна и Източна Европа, притежаваща 21 собствени респондентски панела в Европа и провеждаща няколко хиляди проучвания всяка година.

Даньо е бакалавър по международни отношения от УНСС и успешно завършил EMBA програмата на Американския университет в България.