Организатор
PROGRESSIVE
Основни Партньори
Coca Cola BILLA BAT
Спонсори
Beology ROIS BROSHURA.BG PRESIDENT 50 YEARS Parmalat Galbani TERRA TANGRA CANTI PHILADELPHIA ARLA ANTICA PASTERIA MONTE ZOTTARELLA LURPAK JOGOBELLA PALADIN АЗ ЯМ IZI JDE JACOBS STARK SELPAK Pobeda ИВЕЛ СТИЛ М Si Commercial Мастер Шоколатиер DOMA Девин IBCS DOVE Vodka Czarskaya Aperol Spritz 12 OUZO Jim Beam CAMPARI Persil Bref Perwoll Somat K2R Algida Eskimo Magic Go4Raw ACTIVIA ACTIMEL DANONE GoodMills AROMA ASTERA ЗДРАВЕ ЧИСТО Pedigree MARS whiskas
Технически партньор
Congress Engineering
Гост - лектори

Брандовете в дигиталния свят

Катя Петрова, Senior Research Executive, KANTAR Tns.

Тема: Как управляваме #марките си в дигиталната ера?

Ако искат да са успешни и ефективни, марките трябва да знаят и разбират поведението, нагласите и желанията на своите потребители, не само в Offline каналите, но и в света на Online. Екипът на Kantar TNS ще представи данни за България от глобалното изследване „Connected life” на Kantar TNS, проведено в 70 страни.

„Connected life” e компас, който помага за успешна ориентация в дигиталното поведение на потребителите в България и за оптимизация на комуникациите на брандовете.


Катя Петрова притежава шест годишен опит в количествените маркетингови изследвания, от които три години в KANTAR TNS България. Завършила е социология в Софийски университет „Св. Климент Охридски“, а експертизата й включва области като FMCG, потребителско поведение, комуникация, развитие на нови продукти и брандове.