Регистрирай се сега! Register now!

Катя Петрова, Senior Research Executive, KANTAR Tns.

Брандовете в дигиталния свят

Как управляваме #марките си в дигиталната ера?

Ако искат да са успешни и ефективни, марките трябва да знаят и разбират поведението, нагласите и желанията на своите потребители, не само в Offline каналите, но и в света на Online. Екипът на Kantar TNS ще представи данни за България от глобалното изследване „Connected life” на Kantar TNS, проведено в 70 страни.

„Connected life” e компас, който помага за успешна ориентация в дигиталното поведение на потребителите в България и за оптимизация на комуникациите на брандовете.


Катя Петрова притежава шест годишен опит в количествените маркетингови изследвания, от които три години в KANTAR TNS България. Завършила е социология в Софийски университет „Св. Климент Охридски“, а експертизата й включва области като FMCG, потребителско поведение, комуникация, развитие на нови продукти и брандове.