Организатор
PROGRESSIVE
Основни Партньори
Coca Cola BILLA BAT
Спонсори
Beology ROIS BROSHURA.BG PRESIDENT 50 YEARS Parmalat Galbani TERRA TANGRA CANTI PHILADELPHIA ARLA ANTICA PASTERIA MONTE ZOTTARELLA LURPAK JOGOBELLA PALADIN АЗ ЯМ IZI JDE JACOBS STARK SELPAK Pobeda ИВЕЛ СТИЛ М Si Commercial Мастер Шоколатиер DOMA Девин IBCS DOVE Vodka Czarskaya Aperol Spritz 12 OUZO Jim Beam CAMPARI Persil Bref Perwoll Somat K2R Algida Eskimo Magic Go4Raw ACTIVIA ACTIMEL DANONE GoodMills AROMA ASTERA ЗДРАВЕ ЧИСТО Pedigree MARS whiskas
Технически партньор
Congress Engineering
Гост - лектори

Стратегическо планиране развитието на БРАНДА

Диляна Добринова , Ръководител „Стратегии” в Brandworks, Publicis One

Тема: Изкуството на войната...е в стратегията. Как един бранд не просто печели битката на регала, а царува в сърцата на хората дългосрочно?

Диляна Добринова е ръководител „Стратегии” в Brandworks, в групата на Publicis One. От три години се занимава с бранд стратегии и трансформирането на международни и локални брандове. Заема водеща роля в трансформацията на брандове като „Еконт”, Mr. Bricolage, „Кенар”, Yellow Taxi, „Примекс”, Software Group.

През 2015 г. Диляна защитава магистърска степен по „Международен маркетинг мениджмънт” към Берлинския университет по икономика и право. Притежава бакалавърска степен по „Бизнес администрация”, както и по „Журналистика и масови комуникации” към Американския университет в България. Международният й опит и образование помагат за способността й да разбира нуждите на различни аудитории и да ги структурира в стратегии за бизнес и бранд развитие.