Регистрирай се сега! Register now!

Диляна Добринова , Ръководител „Стратегии” в Brandworks, Publicis One

Стратегическо планиране развитието на БРАНДА

Изкуството на войната...е в стратегията. Как един бранд не просто печели битката на регала, а царува в сърцата на хората дългосрочно?

Диляна Добринова е ръководител „Стратегии” в Brandworks, в групата на Publicis One. От три години се занимава с бранд стратегии и трансформирането на международни и локални брандове. Заема водеща роля в трансформацията на брандове като „Еконт”, Mr. Bricolage, „Кенар”, Yellow Taxi, „Примекс”, Software Group.

През 2015 г. Диляна защитава магистърска степен по „Международен маркетинг мениджмънт” към Берлинския университет по икономика и право. Притежава бакалавърска степен по „Бизнес администрация”, както и по „Журналистика и масови комуникации” към Американския университет в България. Международният й опит и образование помагат за способността й да разбира нуждите на различни аудитории и да ги структурира в стратегии за бизнес и бранд развитие.