Регистрирай се сега! Register now!

Весела Калчишкова, Директор "Потребителски панел", GfK България

Как големият избор на магазини промени поведението на купувачите

Весела има повече от двадесет годишен опит в областта на мениджмънта и маркетинга. Притежава практически опит в агенции за маркетингови проучвания, рекламни агенции, както и в бранд мениджмънта и маркетинг мениджмънта на водещи български и мултинационални компании. Носител е на титлата „Бранд мениджър на годината” за 2004г и е член на Българската асоциация по Маркетинг.

От 2015 година заема позицията директор „Обслужване на клиенти”, „Домакински Панел” в ГфК България - институт за пазарни проучвания, предлагащ на своите клиенти пълен набор от маркетингови и социологически инструменти. Весела консултира водещи производители от бизнеса с хранителни и нехранителни бързооборотни стоки, на базата на анализи за потреблението на домакинствата в България и по-специално изследвания на потребителското поведение, за динамиката в развитието на марките, техния потенциал, позициониране в различните търговски вериги, региони и социодемографски групи и други.

Притежава магистърска степен в специалност  „Маркетинг и мениджмънт” от УНСС, София.