Организатор
PROGRESSIVE
Основни Партньори
Coca Cola BILLA BAT
Спонсори
Beology ROIS BROSHURA.BG PRESIDENT 50 YEARS Parmalat Galbani TERRA TANGRA CANTI PHILADELPHIA ARLA ANTICA PASTERIA MONTE ZOTTARELLA LURPAK JOGOBELLA PALADIN АЗ ЯМ IZI JDE JACOBS STARK SELPAK Pobeda ИВЕЛ СТИЛ М Si Commercial Мастер Шоколатиер DOMA Девин IBCS DOVE Vodka Czarskaya Aperol Spritz 12 OUZO Jim Beam CAMPARI Persil Bref Perwoll Somat K2R Algida Eskimo Magic Go4Raw ACTIVIA ACTIMEL DANONE GoodMills AROMA ASTERA ЗДРАВЕ ЧИСТО Pedigree MARS whiskas
Технически партньор
Congress Engineering
Специален гост - лектор

Бизнес анализ - ценообразуване, промоции, асортимент

Никос Статакис, Advanced Analytics, AC Nielsen за Източна Европа и Средиземноморието

Тема: Ценообразуване и промоции: постигане на устойчив баланс

Никос е ръководител на отдела за the Advanced Analytics в AC Nielsen за Източна Европа и страните от средиземноморския регион. Екипът му се занимава с консултиране и бизнес анализи, свързани с маркетинг микса (ценообразуване, промоции, медии), асортимент и прогнози на стратегическо и тактическо ниво. Никос притежава общо 10 години опит в сферата на анализирането и консултирането, работил по различни направления на анализите (маркетинг микс, медии, клиенти и анализи на лоялността) за широк спектър от индустрии от бързооборотния пазар и търговията до петролния бизнес, публичните услуги и финанси.

Никос е възпитаник на London School of Economics и е магистър по оперативни проучвания, притежава и още две магистърски степени по Системи за подкрепа на решенията и Big Data и бизнес анализи.