Организатор
PROGRESSIVE
Основни Партньори
Coca Cola BILLA BAT
Спонсори
Beology ROIS BROSHURA.BG PRESIDENT 50 YEARS Parmalat Galbani TERRA TANGRA CANTI PHILADELPHIA ARLA ANTICA PASTERIA MONTE ZOTTARELLA LURPAK JOGOBELLA PALADIN АЗ ЯМ IZI JDE JACOBS STARK SELPAK Pobeda ИВЕЛ СТИЛ М Si Commercial Мастер Шоколатиер DOMA Девин IBCS DOVE Vodka Czarskaya Aperol Spritz 12 OUZO Jim Beam CAMPARI Persil Bref Perwoll Somat K2R Algida Eskimo Magic Go4Raw ACTIVIA ACTIMEL DANONE GoodMills AROMA ASTERA ЗДРАВЕ ЧИСТО Pedigree MARS whiskas
Технически партньор
Congress Engineering
Гост - лектори

В точката на продажба

Спирос Коркулос, Изпълнителен директор, Apricot Consulting

Тема: Успешен маркетинг на мястото на покупка - примери от практиката

Спирос Коркулос е изпълнителен директор на „Априкот Консултинг” – консултантска фирма, специализирана в обученията в областта на търговските умения, поведението на потребителите и организацията на търговското пространство, базирана във Великобритания.

На сегашната си позиция Спирос е отговорен за организирането и провеждането на обучения, свързани с развитието на търговската среда в контекста на търговията на дребно. Неговият опит покрива следните сфери: преговори, планиране, търговски умения, управление на категориите, а също така и лидерски умения и мениджмънт, диверсификация, обслужване на клиенти, маркетинг и др. Спирос провежда обучения в Гърция, Кипър и Великобритания.

Освен обученията, Спирос притежава значителен опит в проучването на потребителите в точката на продажба, както и в наблюденията на търговската среда. Основният инструмент, който използва е така нар. Eyetracking – софтуер, които осигурява информация за поведението на купувачите в търговските обекти.

Преди това Спирос е работил 14 години за „Делез Груп” в дъщерното им дружество в Гърция като е отговарял за тренингите и развитието на персонала.