Регистрирай се сега! Register now! PROGRESSIVE AWARDS ГЛАСУВАЙ VOTE FOR PROGRESSIVE AWARDS

Ловро Верхочек, Експерт "Търговски стратегии и операции", Deloitte

Ловро притежава богат опит, натрупан в сферата на ритейл търговията. Експертизата му покрива всички важни за търговията на дребно аспекти – от мениджмънт на категориите, през маркетинг, логистика, различни канали за продажба (онлайн, офлайн B2B), до дълбокото познаване на различните видове търговия (с бързооборотни стоки, със стоки от типа „Направи си сам“, модна индустрия, продажби на електроника). Ловро е участвал в преструктурирането или заздравяването на редица ритейл компании. Преди да се присъедини към Deloitte, той е работил като мениджър в сферата на стратегическото консултиране, бил е главен оперативен директор на Big Bang, търговски директор на Baby Center, заемал e няколко мениджърски позиции по време на преструктурирането на Merkur. Започва кариерата си като част от Business Intelligence екипа на Mercator.