
Даньо Димитров , Изпълнителен директор, JTN
Умното пазаруване – прагматизъм или лов на оферти
Даньо Димитров работи в областта на пазарните проучвания и маркетинга от над 18 години. С комплексен опит в пазарните проучвания онлайн, той е работил по широк диапазон от проекти на национално и международно ниво, обслужвайки клиенти на 5 континента. Има професионален интерес в сферата на подобряване на „респондентското преживяване“ и оптимизация на анкетния дизайн. От началото на 2014 г. е изпълнителен директор на „Джей Ти Ен Рисърч” (JTN Research), една от най-големите агенции за пазарни онлайн проучвания в Централна и Източна Европа, притежаваща 48 собствени респондентски панела в целия свят и провеждаща няколко хиляди проучвания всяка година.
Даньо е бакалавър по международни отношения от УНСС и успешно завършил EMBA програмата на Американския университет в България.