
Кристина Милкова, Търговски директор, Offerista Group Bulgaria
Как да сме сигурни, че комуникацията на оферти стимулира продажбите
Кристина Милкова е търговски директор в Offerista Group Bulgaria. Има близо 20-годишен опит в сферата на маркетинга, като последните 10 години, се занимава с продажба ексклузивно на дигитална реклама. От 6 години е част от екипа на Offerista Group, а от последните 3 години е търговски директор за българския пазар.
Мисията на Offerista Group е да бъде в услуга на ритейл сектора (търговски вериги и брандове) и да му помага да достига по-ефективно до своите крайни потребители чрез инвестиция в дигитални и измерими канали. Компанията предлага и достъп до широкообхватна пъблишър мрежа от над 1400 платформи в цяла Европа. Мрежата е създадена специално за ритейл сектора с цел увеличение на клиентите и възвръщаемост на инвестициите чрез широк обхват по време на цялата потребителска пътека.