
Анастасия Томешкова , Директор Бизнес Трансформации, Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria
Растеж на бизнеса през ефективна бранд стратегия
Анастасия Томешкова ръководи BrandWorks, агенция за стратегическо бранд и бизнес консултиране, част от Publicis Groupe България.
Анастасия е магистър по маркетинг и мениджмънт и международни икономически отношения с близо 25 годишен опит в областта на стратегическия маркетинг и бизнес управлението. Работила е за някои от най-големите международни и български компании за бъзооборотни стоки, сред които Нестле България и Фикосота.
През годините създава и налага успешно редица марки, постигнали пазарен успех в различни категории. Професионалният й опит покрива цялостният спектър от маркетингови дейности - потребителски и пазарни проучвания, пазарна стратегия, бранд концепции, продуктови иновации, портфолио мениджмънт, ценообразуване, бранд комуникации, трейд маркетинг, управлението на маркетингови и търговски екипи и т.н.
Дългогодишната й работа е посветена на това да демонстрира, че доброто управление на маркетинговите дейности е мощен бизнес двигател. Като Директор Бизнес Трансформации в Brandworks консултира клиентите си за постигане на бизнес трансформация чрез създаване на смислени и отличими брандове с пазарен потенциал. Паралелно с това, екипът й си сътрудничи с всички творчески екипи на Publicis Groupе България за създаване на ефективни комуникационни решения за клиенти от различни сфери, сред които А1, Heineken, Audi, Lufthansa Technik, Stada, Easy Credit, Деликатес Житница, Pernod Ricard, Devin, Mr.Bricolage, и много други.
Растеж на бизнеса през ефективна бранд стратегия.
Практически уъркшоп за бранд стратегия.
Научете ключови инструменти и техники за ефективен растеж на вашия бранд.
Към кого е насочен уъркшопът:
►Подходящ за маркетинг специалисти, бранд мениджъри и предприемачи, готови да превърнат стратегията в действие.
►Уъркшопът е полезен и за онези, които се стремят към бърз растеж на своя бизнес чрез по-добро позициониране на пазара и иновативни подходи в комуникацията с потребителите.