Регистрирай се сега! Register now! VOTE FOR PROGRESSIVE AWARDS

Юлиана Борисова, Ръководител на отдел Маректинг на „Каменица“ АД, част от Molson Coors

SMART Launch: Как Madri Excepcional спечели вниманието на SMART потребителите в България и UK

Юлиана Борисова е маркетолог с над 25 години опит, 20 от които трупа във водещи компании от бързооборотния сектоp. Професионланият ѝ път стартира в продажбите, но бързо разбира, че голямата ѝ страст е изграждането и налагането на силни марки. С бакалавърска степен по бизнес администрация и втора по комуникации от AUBG, тя винаги търси баланса между успешното бизнес представяне на една марка и изграждането на автентична емоционална връзка с потребителя. През последните 10 години Юлиана заема изпълнителни позиции и ръководи маркетинг екипи от над 15 души. Истински гори в стратегическото планиране и работата с хора и като свой най-голям професионален успех вижда именно промотирането до директорски позиции на 2/3 от хората, които е привлякла в своите екипи през годините.

През 2020 г. застава начело на маректинга на „Каменица“ АД, част от Molson Coors, с портфолио от над 16 бранда алкохолни и безлакохолни бири, включително Каменица, Бургаско, Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Corona, GUINNESS.

 

Запален планинар, скиор, търсач на силни усещания, тя не обича да стои на едно място в професията и в личния си живот. Затова в началото на тази година с екипа ѝ се хвърлят с огромен ентусиазъм в предизвикателството да лансират у нас нов премиален бранд испански лагер и така да дадат старт на европейската експанзия на марката Madrí Excepcional.