
Марк Гитарт, Създател на brandcelona® - консултантска агенция за търговски стратегии, коучинг по брандинг, комуникация и сървиз дизайн
Експерт: Category management
Спейс мениджмънт & брандинг: Каква история разказва Вашето търговско пространство?
Марк Гитарт е завършил рекламнa илюстрация, продуктов и графичен дизайн в Барселона. Носител е на множество награди по дизайн на продукти и опаковки. От 2002г. е университетски преподавател в няколко дизайн университета и понастоящем е професор по дизайн мениджмънт и графичен дизайн в Istituto Europeo di Design Барселона в магистърския курс по Интериорен дизайн на търговски пространства. Създател е на brandcelona® - консултантска агенция, специализирана в коучинг по брандинг, комуникация, сървиз дизайн и търговски стратегии. Той е иноватор в сферата на брандинга и организира ритейл турове из целия свят с цел вдъхновение и разширяване на бизнес визията на ритейл професионалистите.
Съдържание на презентацията:
- Брандинг
- - какво представлява брандинга и как работи той?
- - брандинг: стратегията на XXI век
- - от потребители към консуматори
- - процес AIDCA
- - омниканална търговия
- Разказване на история
- - изграждане на общности; укрепване лоялността на клиентите; марки, в които се влюбваме
- - да имаш философия, или да живееш философия
- - актьор - сцена - театър
- - пространството 2.5
- Спейс мениджмънт
- - сървиз дизайн 360º
- - представителни пространства
- - зониране
- - визуален мърчандайзинг
- Ритейл турове и практически примери
- - вътрешен случай: аптека Ibáñez (Испания)
- - външни случаи: Veritas, Obbio, Caprabo, Bon preu, Casa Amatller, Corte Inglés supermarket (Испания)