GALLERYTITLE
Галина Костова е утвърден професионалист с дългогодишен опит в управлението на бизнеси, процеси и хора. Вдъхновяващ и амбициозен лидер по думите на многобройните си колеги, партньори и клиенти. Призванието ѝ е да създава и развива настоящи и бъдещи лидери и екипи от професионалисти, които разбират и водят сърцата на хората към повече ангажираност на работното място и устойчиви във времето бизнес резултати.
Галина определя себе си като посланик на емоционалната интелигентност в бизнеса и от края на 2023 г., в партньорство с д-р Диляна Дочева в „Дочева и Партньори“, работи като Консултант и Бизнес Обучител за повече емоционално интелигентни компании и лидери в България.
През респектиращия си 22-годишен професионален бизнес опит в „Хенкел България“ Галина Костова изкачва цялата стълбица на успеха, започвайки от стажант в маркетинг и продажби през 2000 г. и достигайки през 2008 г. до най-високото ниво в йерархията – Генерален Директор на бизнес направление Beauty Care, а от 2019 г. е и Президент на цялата компания в България. През 2023 г. Галина ръководи българския офис на Elton Group – водеща международна компания, дистрибутор на суровини за различните направления на химическата и хранително-вкусовата промишленост, за производството на козметика и перилни препарати и пр.
Да си лидер не е просто да си формален ръководител, да си лидер е да си „сърцевед“
Умният лидер работи с емоциите на хората, навигира през отрицателните и създава положителни. Тези емоции работят директно за него, за ръководения от него екип или цяла организация. Влияят на всичко – на климат, култура, ангажираност и в крайна сметка на постиганите резултати.
А как го прави лидерът на практика? Чрез простички ежедневни неща, ежедневни поведения на работното място. Тези простички, „ежедневни неща“ се наричат емоционална интелигентност. Те директно управляват поведението на хората, решенията и в крайна сметка се отразяват и на резултатите. Тези „простички неща“ уж ги знаят лидерите, ама не съвсем. Понякога ги правят, ама не много често.
Ще поговорим за умното лидерство чрез простички ежедневни поведения на работното място. Защото да си лидер не е просто да си формален ръководител, да си лидер е да си „сърцевед“.
Евгени Гайдов е опитен бизнес експерт с над 25 години в ръководството и оперативното управление на търговски компании. Неговият богат опит включва различни ръководни роли в компании за търговия на дребно. Една от тях е позицията на Главен оперативен директор и член на Управителния съвет в „Кауфланд България“. Известен със своето умение да съчетава оперативен опит със стратегическа визия, той и неговият екип постигат високи устойчиви резултати и издигат компанията до лидер на българския пазар.
Като управляващ директор на Gaydov Consulting, той предоставя стратегически консултации, насочени към увеличаване на печалбите, разширяване на дейността както на местния, така и на международния пазар, преструктуриране на фирми и изграждане на ефективни екипи.
В своята кариера, Евгени Гайдов е доказал, че успехът в бизнеса зависи не само от правилните стратегии, но и от способността за тяхното практическо внедряване. Неговата мисия е да подпомага търговски компании да се развиват, оптимизират и да достигат нови върхове.
Кристина Милкова е търговски директор в Offerista Group Bulgaria. Има близо 20-годишен опит в сферата на маркетинга, като последните 10 години, се занимава с продажба ексклузивно на дигитална реклама. От 6 години е част от екипа на Offerista Group, а от последните 3 години е търговски директор за българския пазар.
Мисията на Offerista Group е да бъде в услуга на ритейл сектора (търговски вериги и брандове) и да му помага да достига по-ефективно до своите крайни потребители чрез инвестиция в дигитални и измерими канали. Компанията предлага и достъп до широкообхватна пъблишър мрежа от над 1400 платформи в цяла Европа. Мрежата е създадена специално за ритейл сектора с цел увеличение на клиентите и възвръщаемост на инвестициите чрез широк обхват по време на цялата потребителска пътека.
Юлиана Борисова е маркетолог с над 25 години опит, 20 от които трупа във водещи компании от бързооборотния сектоp. Професионланият ѝ път стартира в продажбите, но бързо разбира, че голямата ѝ страст е изграждането и налагането на силни марки. С бакалавърска степен по бизнес администрация и втора по комуникации от AUBG, тя винаги търси баланса между успешното бизнес представяне на една марка и изграждането на автентична емоционална връзка с потребителя. През последните 10 години Юлиана заема изпълнителни позиции и ръководи маркетинг екипи от над 15 души. Истински гори в стратегическото планиране и работата с хора и като свой най-голям професионален успех вижда именно промотирането до директорски позиции на 2/3 от хората, които е привлякла в своите екипи през годините.
През 2020 г. застава начело на маректинга на „Каменица“ АД, част от Molson Coors, с портфолио от над 16 бранда алкохолни и безлакохолни бири, включително Каменица, Бургаско, Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Corona, GUINNESS.
Запален планинар, скиор, търсач на силни усещания, тя не обича да стои на едно място в професията и в личния си живот. Затова в началото на тази година с екипа ѝ се хвърлят с огромен ентусиазъм в предизвикателството да лансират у нас нов премиален бранд испански лагер и така да дадат старт на европейската експанзия на марката Madrí Excepcional.
Златина Златева е изпълнителен директор на „Сирвис България“ – компанията, която е собственик на В2В платформата Sirvis.bg, дигитален маркетплейс, насочен към ХоРеКа. През последните 10 години, Златина заема различни ръководни длъжности във финансовия отдел на Кока-Кола ХБК и Кока-Кола БСО, като е носител на редица признания и награди от Групата на Кока-Кола Хеленик, която оперира в 29 държави на 3 континента. Преди това тя е заемала ръководни позиции във френска и американска компания, занимаващи се съответно с продажбата на бързооборотни стоки и с недвижими имоти.
Златина Златева е бакалавър по международни финанси и търговия от Портсмутския университет и е завършила магистратура по финанси в университета в Ливърпул, Англия.
Константина Бандутова заема позицията „Мениджър анализи на пазари и бизнес комуникации“ в търговския отдел на bTV Media Group. С над 7 години опит в медийната индустрия, Константина се специализира в сферата на стратегическите решения за маркетингово и медийно планиране, потребителско поведение и бранд идентичност. Завършва бакалавърска степен по „Журналистика и масови комуникации“ в Американския университет в Благоевград, след това продължава образованието си с магистратура в Централния Европейски Университет в Будапеща. В ежедневната си работа тя работи активно за надграждането и влиянието на новите тенденции и иновации върху традиционните медии и как те трансформират потребителските нагласи.
Професионалният път на Доброслава Мирчева преминава от Музикалната академия до стратегическото бизнес лидерство. Динамичният икономически пейзаж на 90-те години става причина за преминаването й от света на музиката в света на бизнеса. След като 4 години работи като Seniour Buyer в Kraft Foods (Mondelez), Доброслава съосновава Display Bulgaria и 18 години е управляващ директор на компанията. Междувременно завършва магистратура по психология и се дипломира, като PCC коуч.
В „Дисплей България“ тя създава стратегически партньорства с лидери в бранша – международни и
локални търговски вериги. Движещата сила в нейната работа е привилегията да бъде проводник на иновации в оборудването на българския пазар, които подобряват ефективността на ежедневните процеси и създават примамваща към покупка презентация на рафта.
Маркетинг експерт с над 20 години опит в стратегическото планиране и бранд комуникацията, все още наивно вярващ в човешката страна на маркетинга. Противник на комфортните зони и специалист по разопаковане на кутии от всякакъв тип. Мотивационен лектор, уъркшоп водещ, психодраматист и създател на ДИНГ.
Към момента се грижи да са щастливи хората във Фикосота, както и тези, които се доверяват на козметичните продукти на компанията.
Владимир Чириков е дългогодишен пазарен анализатор в сектора "Търговия с бързооборотни стоки". В близо 15 годишната си практика Владимир подпомага компаниите с предоставянето на аналитична и актуална информация за вземането на различни стратегически управленски решения свързани с оценка на конкуренцията, идентифициране на партньори, представяне и анализ на развитието и динамиката на различни сегменти от пазара.
Владимир е Магистър по Стопанско управление от Стопански факултет на Софийски университет „Св. Климент Охридски” и независим консултант към списание PROGRESSIVE.
Рени Яврийска работи в сферата на пазарните проучвания повече от 15 години, с богат опит както в ад-хок проучванията, така и в панелни данни.
Започва професионалната си кариера през 2006 г. в „ГфК България“, Институт за маркетингови проучвания, работейки за различни сфери като: финанси, телеком, автомобили и бързооборотен сектор.
От 2020 година е част от екипа на Потребителски панел, а от 2022 г. застава начело на екипа.
С отделянето на „Консюмър Пенъл България“ от „ГфК Групата“, Рени Яврийска управлява компанията в България, фокусирайки се върху развитието й в нови направления, нови клиенти и бизнес възможности. Участва в регионални и международни проекти, имплементира добрите практики в страната.
Работи активно с производители и търговски вериги, подпомагайки компаниите в решаването на техните бизнес и пазарни въпроси.
Траяна Боздуганова работи в отдел "Обслужване на клиенти" в NIQ България от 2023 година. В ежедневната си работа тя помага на компаниите да постигат добри резултати в бизнеса, като им предоставя актуални анализи и данни за развитието на ритейл пазара у нас.
Венета Любенова е доктор по икономика и е част от екипа на NIQ България за обслужване на клиенти от 2024 г. Нейната мисия е създаването на добавена стойност на продуктите на NIQ за българските производители и предоставянето на актуални данни и анализи по конкретни бизнес проблеми.
Юлиан Добрев е управител и директор „Анализи” в агенция за маркетингови консултации и проучвания BluePoint. Притежава над голям опит в областта на маркетинга, а 18 от тях работи в маркетинговите изследвания. Работил е в над 400 проекта по различни казуси на световноизвестни и местни компании, и марки като „Компас”, „Белла България”, ОМК, „Тандем”, „Билла България”, „Деликатес Житница”, „Захарни Заводи - Горна Оряховиця”, Globul, Банка ДСК, „Овъргаз, KFC, Renault, Ital Ciment group, HP и др. Автор е на над 120 статии в областта на маркетинга.
Даньо Димитров работи в областта на пазарните проучвания и маркетинга от над 18 години. С комплексен опит в пазарните проучвания онлайн, той е работил по широк диапазон от проекти на национално и международно ниво, обслужвайки клиенти на 5 континента. Има професионален интерес в сферата на подобряване на „респондентското преживяване“ и оптимизация на анкетния дизайн. От началото на 2014 г. е изпълнителен директор на „Джей Ти Ен Рисърч” (JTN Research), една от най-големите агенции за пазарни онлайн проучвания в Централна и Източна Европа, притежаваща 48 собствени респондентски панела в целия свят и провеждаща няколко хиляди проучвания всяка година.
Даньо е бакалавър по международни отношения от УНСС и успешно завършил EMBA програмата на Американския университет в България.
Анастасия Томешкова ръководи BrandWorks, агенция за стратегическо бранд и бизнес консултиране, част от Publicis Groupe България.
Анастасия е магистър по маркетинг и мениджмънт и международни икономически отношения с близо 25 годишен опит в областта на стратегическия маркетинг и бизнес управлението. Работила е за някои от най-големите международни и български компании за бъзооборотни стоки, сред които Нестле България и Фикосота.
През годините създава и налага успешно редица марки, постигнали пазарен успех в различни категории. Професионалният й опит покрива цялостният спектър от маркетингови дейности - потребителски и пазарни проучвания, пазарна стратегия, бранд концепции, продуктови иновации, портфолио мениджмънт, ценообразуване, бранд комуникации, трейд маркетинг, управлението на маркетингови и търговски екипи и т.н.
Дългогодишната й работа е посветена на това да демонстрира, че доброто управление на маркетинговите дейности е мощен бизнес двигател. Като Директор Бизнес Трансформации в Brandworks консултира клиентите си за постигане на бизнес трансформация чрез създаване на смислени и отличими брандове с пазарен потенциал. Паралелно с това, екипът й си сътрудничи с всички творчески екипи на Publicis Groupе България за създаване на ефективни комуникационни решения за клиенти от различни сфери, сред които А1, Heineken, Audi, Lufthansa Technik, Stada, Easy Credit, Деликатес Житница, Pernod Ricard, Devin, Mr.Bricolage, и много други.
Растеж на бизнеса през ефективна бранд стратегия.
Практически уъркшоп за бранд стратегия.
Научете ключови инструменти и техники за ефективен растеж на вашия бранд.
Към кого е насочен уъркшопът:
►Подходящ за маркетинг специалисти, бранд мениджъри и предприемачи, готови да превърнат стратегията в действие.
►Уъркшопът е полезен и за онези, които се стремят към бърз растеж на своя бизнес чрез по-добро позициониране на пазара и иновативни подходи в комуникацията с потребителите.
Георги Тодоров притежава дългогодишен опит в организирането и провеждането на семинари и обучения в областта на продажбите и търговията. Бил е ръководител на търговската дейност на редица български фирми за внос, износ, производство и дистрибуция на стоки - от разработването на маркетингова стратегия и търговска политика, развитие на дистрибуторската мрежа, изграждане и обучение на търговски екипи, координация и контрол на търговските представители, до маркетингова и търговска отчетност. Последните три години Георги обучава и експортните отдели на водещи български производители.
Настоящ търговски ментор на голям кръг професионалисти в сферата на търговията, продажбите и маркетинга. Персонален треньор-коуч на редица действащи мениджъри на водещи организации и фирми. Специалист в разработване на организационни модели за продажба и дистрибуция на стоки и услуги.
Автор на тренинг материали и професионална литература в сферата на търговските компетенции.
Преди 10 години Георги беше един от инициаторите на внедряването на нови услуги и методики за преброяване на потребителския трафик и провеждане на продуктови проучвания в магазините. Днес устройствата на ReExe за people counting дават данни в реално време от над 2000 обекта в страната, а екипа на Георги извършва контролинг в над 12 000 обекта годишно в България.