GALLERYTITLE
Брайън е анализатор в областта на търговията на дребно повече от 25 години. Той работи с някои от най-големите търговци на дребно и доставчици на хранителни стоки по света, за да им помогне да генерират по-добри търговски резултати. С кариера, включваща работа в различни компании, като Retail Intelligence, Mintel, Planet Retail, Kantar, TCC Global и Tesco, Брайън сега е Global Insight Leader в IGD, където продължава да помага на търговците на дребно и марките да се развиват, предоставяйки им данни, проучвания и решения за бизнеса им.
Тема: Новото уравнение на стойността
Новото уравнение на стойността е рамка на IGD, която ни показва, че стойността може да бъде много повече от цената сама по себе си. Тя включва други фактори като удовлетворение, опит, време и други механизми за стойност, като промоции, частен етикет и марки. Други ключови фактори включват силата на доброто: да правиш правилните неща за хората, планетата и местата. Научете какво представлява уравнението на стойността както за марките, така и за търговците на дребно...
Владимир е вдъхновяващ лидер, професионален коуч и лектор. Той има натрупан солиден професионален опит от 11 ръководни позиции с компаниите Xerox and Avon в региона на Централна и Източна Европа, Египет и Турция. От 2011 г. Владимир активно подкрепя ръководители от различни нива чрез коучинг, менторство, персонализирани програми за ръководители, преподаване и вдъхновяващи лекции.
Владимир Борачев е професионален сертифициран коуч (PCC) акредитиран към Международната коучинг федерация (ICF). Владимир е завършил Американския Университет в България със специалност Бизнес администрация и МВА в IESE Business School, Испания. Той е гостуващ преподавател в програмата за ръководни кадри (ЕМВА) на Американския Университет в България (2010 – 2017; 2021 – ).
Владимир е съавтор и фасилитатор на годишната програма за развитие на лидерски умения, „Пътешествие за лидери с Владимир Борачев“ (2018 – ) и автор на наскоро излязлата книга за ръководители, „Пътешествие за лидери” – практичен наръчник за управление на хора, себепознание и лидерско развитие.
Повече информация на www.borachev.com и на www.borachevbook.com
Николай Блажев е Мениджър „Продажби“ в bTV Media Group от 2017 г. Завършил е „Международни икономически отношения“ в Университет за национално и световно стопанство (УНСС) и „Финансов мениджмънт в Стопанска академия „Димитър А. Ценов“.
Николай е специалист в сферата на управлението, продажбите и маркетинга, с над десет години професионален опит в телекомуникационната индустрия. През последните шест години работи в медийната индустрия, като освен фокус към стратегически клиенти, има компетенции за приложението и спазването на регулаторната и законова рамка.
Благодарение на опита си в реализацията на специални проекти, Николай помага на марките да се свързват с висококачествено съдържание на всички платформи и да достигат до ангажирана аудитория по ефективен начин, постигайки значими резултати.
Пламен Димитров е управител на Кофас България. Той има над 15 години опит в банковия сектор, като през последните четири от тях е бил директор на отдел „Корпоративни клиенти“ в Райфайзенбанк (България). Започва кариерата си в ОББ като специалист микрокредити. През 2004 година постъпва в Райфайзенбанк, където е специалист по малки и средни предприятия, а след това става управител на клон на банката.
Пламен Димитров има магистърска степен по Икономика на търговията от Университета за национално и световно стопанство в София, а скоро защити успешно и MBA в Cotrugli Business School.
Емилия Димитрова е търговски директор ХоРеКа в Кока-Кола ХБК България от 2021 г. Тя ръководи екип от над 120 професионалисти на компанията в страната и отговаря за развитието на 24/7 портфолиото в един от най важните канали – ХоРеКа. Професионалният ѝ път в Кока-Кола ХБК започва през 2012 г., като преминава през различни стратегически търговски роли, включително работата с национални ключови клиенти. През последните две години отговаря за създаването на специализиран ХоРеКа екип на местно ниво, който внедрява нов модел на работа, благодарение на който компанията подобрява пазарните си дялове 24 месеца подред.
Емилия Димитрова е магистър по „Стратегическо управление“ от Софийския университет „Св. Климент Охридски“, като притежава и сертификат за черен колан по Lean Six Sigma методологията в Лондон за подобряване на процесите.
Росен е доказан професионалист в сферата на бързооборотните стоки, с основен фокус върху ритейл и онлайн продажби. С над 10 години опит в компании от световно име като Beiersdorf, Procter & Gamble, Inditex и L'Oreal, Росен се отличава с умението си да разработва и изпълнява стратегии, които оказват въздействие на отрасъла. Към настоящето Росен заема позицията Старши Мениджър Ключови Клиенти и E-Commerce Lead в Beiersdorf България, където използва своята експертиза, за да развива традиционните и дигиталните канали и да превръща предизвикателствата във възможности. Освен професионалните си ангажименти, той е активен член на Mentor The Young, където помага за развитието на младите хора. Завършил Стопанска Академия „Димитър Апостолов Ценов“, Свищов и е сертифициран от Scotwork Bulgaria.
От 2021 година Георги е част от екипа на NielsenIQ, където заема позицията Advanced Analytics Sales Consultant - търговско ориентирана позиция, която отговаря за портфолиото ни от Advanced Analytics решения. Гамата от продукти и услуги на отдела помага на производители и търговци при вземането на решения, свързани с асортимент, ценообразуване и стратегия. Преди това е бил част от екипа на един от големите международни FMCG производители, на позиция Мениджър продажби, отговаряйки през времето за развитието на бизнеса с клиенти от Модерна Търговия, Аптечен Канал и Онлайн търговия в България.
Елена Колева се занимава професионално с маркетингови проучвания от 22 години. Тя е изследователски директор в агенция Прагматика. Автор е на няколко методологии за предварително тестване на реклами и оценка на рекламна ефективност. Освен това е преподавател по „Рекламни изследвания“ и „Методи за изследване на рекламното въздействие“ в НБУ. През последните 3 години тя е част от журито на Effie България и на PROGRESSIVE AWARDS.
Професионалният път на Доброслава Мирчева преминава от Музикалната академия до стратегическото бизнес лидерство. Динамичният икономически пейзаж на 90-те години става причина за преминаването й от света на музиката в света на бизнеса. След като 4 години работи като Seniour Buyer в Kraft Foods (Mondelez), Доброслава съосновава Display Bulgaria и 18 години е управляващ директор на компанията. Междувременно завършва магистратура по психология и се дипломира, като PCC коуч.
В „Дисплей България“ тя създава стратегически партньорства с лидери в бранша – международни и локални търговски вериги. Движещата сила в нейната работа е привилегията да бъде проводник на иновации в оборудването на българския пазар, които подобряват ефективността на ежедневните процеси и създават примамваща към покупка презентация на рафта.
Ния Дианова работи в областта на маркетинга и пазарните проучвания от 2009 година. От 2011 година ръководи регионалния офис за България на международна агенция за пазарни проучвания с акцент на промоционалните участия на пазара, като участва и в регионални и международни проекти. От началото на 2021 е управител на „Фокус марктфоршунг“.
Завършила е магистърска степен в Софийски университет „Свети Климент Охридски“, а по- късно е придобила и магистърска степен в Нов български университет.
Рени Яврийска се занимава с маркетингови проучвания от 15 години, като работи в различни сфери от тази област, както и с различни методологии.
От 2020 година Рени е част от екипа на Потребителски панел на GfK България.
Даньо Димитров работи в областта на пазарните проучвания и маркетинга от над 18 години. С комплексен опит в пазарните проучвания онлайн, той е работил по широк диапазон от проекти на национално и международно ниво, обслужвайки клиенти на 5 континента. Има професионален интерес в сферата на подобряване на „респондентското преживяване“ и оптимизация на анкетния дизайн. От началото на 2014 г. е изпълнителен директор на „Джей Ти Ен Рисърч” (JTN Research), една от най-големите агенции за пазарни онлайн проучвания в Централна и Източна Европа, притежаваща 48 собствени респондентски панела в целия свят и провеждаща няколко хиляди проучвания всяка година.
Даньо е бакалавър по международни отношения от УНСС и успешно завършил EMBA програмата на Американския университет в България.
Любомир Гетов е сертифициран мениджмънт консултант към международната организация ICMCI. Компанията му АПА (Анадър Пойнт Адвайзърс) предлага консултантски услуги в области като стратегия, продажби, управления на процесите, маркетингово позициониране и комуникации на компании в България, Великобритания, Испания, Балканите и страните от Централна Азия.
Любомир Гетов е консултант на компании от FMCG, Beauty индустрията, производство на мебели и интериорен дизайн, както и на медицински клиники.
Любомир Гетов е чест гост лектор на събития и прояви на компании и браншови организации на теми от сферата на култура на общуване между поколенията, креативно мислени и комуникационни и преговорни техники. „Колонката на Гетов“ - представяща в социалните мрежи неговия професионален опит през 2022 година, бе издадена в книжен формат.
Диляна Добринова съосновател и Директор Стратегии в "the other half" - консултантска компания, чийто фокус е стратегическото развитие на брандове и комуникацията им. Вярва, че постоянно променящите се времена изискват брандовете да са още по-наясно със същността и посоката си, за да оцеляват и да се развиват. Сред клиентите, с които работи, са глобални и локални брандове като Pernod Ricard, Диавена, Мебели Виденов, Freshko, OLX, Business Park Sofia, Management Financial Group, Miniso, Еконт и други.
Диляна има магистърска степен по Международен маркетинг мениджмънт към Берлинския университет по икономика и право, както и два бакалавъра от Американския университет в България. От 2021 се обучава за психотерапевт в Българския институт по неорайхианска аналитична психотерапия.
Амбицията й е да помага на хората и брандовете да са по-успешни, като развиват все по-искрени и стабилни връзки със себе си и света.
Тема: (Маркетинг корнер)
Инфлацията, марките и … човешката психика:
Как да работим с тях, за да движим бизнеса напред? (Уъркшоп)
Как характерът на човек влияе на пазарното му поведение? Как едно и също послание може да се възприеме по съвсем различен начин от различните типове хора? Какви са начините, по които инфлацията може да промени пазарното поведение на различните хора? И… Как бизнесът да се възползва от това, за да върне властта в ръцете на марките си?
Ще говорим по тези въпроси и заедно ще начертаем начините, по които една марка може да използва психологията, за да се развива успешно във времена на инфлация и да стига до правилните за бизнеса й хора в B2B и B2C среди.