Регистрирай се сега! Register now! PROGRESSIVE AWARDS ГЛАСУВАЙ VOTE FOR PROGRESSIVE AWARDS

Лектори

Специални гост-лектори





Гост - лектори

Петър Ганев

Старши изследовател, Институт за пазарна икономика

Икономика във времена на безтегловност

Петър Ганев е старши изследовател в Института за пазарна икономика (ИПИ). Интересите му са в областта на развитието и икономическия цикъл, публичните финанси и ролята на държавата, регионалното развитие, свободните пазари и неравенството. Изучава и историята на Австрийската икономическа школа.

 

Ганев е председател на УС на Българската макроикономическа асоциация в периода 2016-2017 г. Автор на множество статии с икономическа тематика. Отговаря за студентските инициативи на ИПИ.

 


Светлин Адриянов

Асоцииран съдружник и ръководител на Правната практика на Ernst & Young България, Северна Македония, Албания и Косово

Устойчивост в бизнеса и за потребителите

Светлин Адриянов е асоцииран съдружник и ръководител на Правната практика на EY България, Северна Македония, Албания и Косово. С 24-годишен юридически опит, той практикува в областта на корпоративното и търговското право, сделките по сливания и придобивания, конкуренцията и антитръстовата политика, защитата на потребителите, интелектуалната собственост, съдебното оспорване и арбитража. Присъединява се към EY през 2018 година.

Основен фокус на Светлин представлява конкурентното право (включително антитръстови споразумения, забранени споразумения, нелоялна конкуренция, злоупотреба с икономическа зависимост и контрол върху сливанията), сделки по сливания и придобивания и корпоративно право. Преди да се присъедини към EY, той е бил адвокат и съдружник в една от първите и най-големи адвокатски кантори в България, където е ръководел практически групи за конкуренция и разрешаване на спорове.

Светлин е работил с едни от водещите компании на българския пазар по въпросите на конкуренцията и антитръстовата политика, сливанията и придобиванията на предприятия, корпоративното и търговско право, и много други. Също така, има опит в провеждането на обучения за ръководството и персонала на няколко компании по законодателството в областта на конкуренцията.

Светлин има магистърска степен по Право от Софийски университет „Св. Климент Охридски”. Също така, заема длъжността председател на Комитета за съответствие в Германо-Българска индустриално-търговска камара. Светлин е адвокат, квалифициран като представител по индустриална собственост на местно и европейско ниво; той е и квалифициран медиатор към Министерство на правосъдието в България.


Стефан Гълъбов

Финансов директор, Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България АД

Стефан Гълъбов е финансов директор на Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България АД. Той има над 14 години опит в сферата на финансите, като от октомври 2021 година е на текущата си позиция. Кариерата на Стефан в компанията започва през 2014 година, когато той се присъединява към Центъра за споделени услуги на Кока-Кола Хеленик, в ролята на ръководител на екип в отдел „Взаимоотношение с доставчици“. През годините заема различни роли с увеличаващи се нива на отговорност и участва в ключови за компанията проекти в България и Гърция.

 

Стефан Гълъбов притежава MBA квалификация от Американския университет в България, две бакалавърски степени от същото учебно заведение, едната по „Бизнес администрация“, а другата по „Политически науки и международни отношения“ и е дипломиран член на Асоциацията на експерт-счетоводителите в Англия и Шотландия (АССА).

 

 


Деница Котева Мениджър "Продажби и реклама", OLX България
Тенденции в потребителското поведение в платформата OLX

Деница Котева

Мениджър "Продажби и реклама", OLX България

Тенденции в потребителското поведение в платформата OLX

Деница Котева има над 16 години опит в областта на търговските процеси, бизнес развитието и стимулирането на продажбите. В момента тя ръководи програмата за монетизация на OLX България. С доказан опит в интернет индустрията и маркетинга, Деница вярва, че ефективността на бизнеса винаги зависи от пазарните тенденции, независимо дали изборът се свежда до интегриран подход и подривен бизнес модел.

OLX България достига до над 80% от потребителите на интернет в България, а уникалните месечни посещения наброяват 4 милиона. Въз основа на ексклузивните данни от платформата, Деница ще представи тенденциите в онлайн потреблението на бързооборотни стоки, поведението на потребителите, както и най-добрите практики за продажба на стоки през платформата.

 


Ясен Босев

Старши мениджър „Иновации и проучвания“, Каменица АД

Новото поколение Gen Z

Ясен е специалист по проучвания на пазара и потребителите с повече от 18-годишен опит в предоставянето на консултации за стратегически прозрения относно марките, комуникацията, разработването на нови продукти, клиентското изживяване и ефективността. Кариерата му започва в компания за пазарни проучвания и продължава в маркетинговите отдели от страна на клиента. Опитът му обхваща изследователски процес от край до край и „превеждане“ на изследователските констатации и прозрения към вътрешните заинтересовани страни. През последните четири години работи като мениджър Insights and Innovation в Molson Coors Beverage Company.


Александър Иванов Управляващ съдружник, CreateX Digital Agency
Жизнен цикъл на социалните медии - актуално състояние, възможностти и данни

Александър Иванов

Управляващ съдружник, CreateX Digital Agency

Жизнен цикъл на социалните медии - актуално състояние, възможностти и данни

Александър Иванов е управляващ съдружник в CreateX Digital Agency, която е с над 70 клиенти от България и Европа и екип над 50 човека. Преподавател в SoftUni Digital и Национален военен университет „Васил Левски‟. Основател е и на медийната група "Дигитално Дело". През последните няколко години е бил Образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. От скоро е Main Brand Ambassador на организацията. Той е един от учителите по програма “Заедно в Час”, преподавал е информационни технологии. 


Георги Христов Advanced Analytics Sales Consultant, NielsenIQ
Промоционални активности и инфлационни процеси, които повлияват на икономическата ситуация у нас

Георги Христов

Advanced Analytics Sales Consultant, NielsenIQ

Промоционални активности и инфлационни процеси, които повлияват на икономическата ситуация у нас

От 2021 година Георги е част от екипа на NielsenIQ, където заема позицията Advanced Analytics Sales Consultant - търговско ориентирана позиция, която отговаря за портфолиото ни от Advanced Analytics решения. Гамата от продукти и услуги на отдела помага на производители и търговци при вземането на решения, свързани с асортимент, ценообразуване и стратегия. Преди това е бил част от екипа на един от големите международни FMCG производители, на позиция Мениджър продажби, отговаряйки през времето за развитието на бизнеса с клиенти от Модерна Търговия, Аптечен Канал и Онлайн търговия в България. 


Елена Колева

Зам. директор "Изследвания", Pragmatica

Турбулентност в комуникацията

Елена Колева има голям опит в областта на маркетинговите изследвания и бизнес консултациите. През това време работи както с български, така и с международни компании, помагайки им за вземането на правилните бизнес решения в области като позициониране на марките им, ефективна комуникация, оценка потенциала на нови продукти и др.
Автор е на няколко изследователски продукта в портфолиото на Прагматика – „Ad Test” и „360° Product Test“, за потребителска, количествена оценка на комуникационни материали и предварителни тестове на продуктови концепции.
Елена е завършила икономика и статистика в УНСС. Преподавател е по маркетингови изследвания в Нов Български Университет.



Владислав Колев Управител, LOGO Research
Глобалните кризи и местните навици

Владислав Колев

Управител, LOGO Research

Глобалните кризи и местните навици

През последните повече от 20 години Владислав има доказан опит в успешното подпомагане на различни компании в разнообразни бизнес области по пътя им към успеха. Той води маркетинговте екип през различни изследователски проблеми и търси предизвикателствата в данните, за да намери отговорите, от които се нуждаете, чрез силен, критичен и силно аналитичен ум и иновативни методи и техники за пазарни изследвания. Владислав не поставя граници на партньорството, което прави LOGO Research предпочитан доставчик за маркетолози и компании, които търсят добавена стойност извън чистите данни и предпочитат дългосрочно партньорство, основано на взаимно зачитане и доверие.


Ангела Конлан Изследовател, LOGO Research
Глобалните кризи и местните навици

Ангела Конлан

Изследовател, LOGO Research

Глобалните кризи и местните навици

Ангела е част от екипа на LOGO MRC от 2020 година. Основните й интереси са в сферата на изследване на потребителското мнение и навици в сектора на бързооборотните стоки. Ангела е мотивирана да бъде в крак с промените настъпващи в потреблението и да споделя последните тенденции на пазара.


Юлиан Добрев Управител и директор „Анализи”, BluePoint
Актуализирай сега! Успешни с по-високи цени

Юлиан Добрев

Управител и директор „Анализи”, BluePoint

Актуализирай сега! Успешни с по-високи цени

Юлиан Добрев е управител и директор „Анализи” в агенция за маркетингови консултации и проучвания BluePoint. Притежава над голям опит в областта на маркетинга, а 18 от тях работи в маркетинговите изследвания. Работил е в над 400 проекта по различни казуси на световноизвестни и местни компании, и марки като „Компас”, „Белла България”, ОМК, „Тандем”, „Билла България”, „Деликатес Житница”, „Захарни Заводи - Горна Оряховиця”, Globul, Банка ДСК, „Овъргаз, KFC, Renault, Ital Ciment group, HP и др. Автор е на над 120 статии в областта на маркетинга.


Вера Мочева

Национален мениджър "Kлючови клиенти", Юро Пул Систем България

Заедно към кръгова икономика

Вера Мочева е търговски мениджър. Тя е работила с различни по тип бизнеси и пазари, като се фокусира върху разбирането на нуждите на ключовите заинтересовани страни и свързването на екипи (вътрешни и външни), за създаване на взаимноизгодни, дългосрочни сътрудничества.

Последните няколко години Вера се концентрира в задълбочаването на познанията и разбирането си по концепцията за кръгова икономика и намирането на практически начини за приложението й в бизнеса. Чрез настоящата й роля в Euro Pool System - компания, предоставяща услуга за контейнери за многократна употреба – тя помага на търговци на дребно и техните доставчици да предприемат крачка напред към кръгов начин на работа и намаляване на техния въглеродния отпечатък. Сътрудничеството в категорията "Пресни храни" с лидера на пазара в българската модерна търговия дава възможност за задълбочено вникване в предизвикателствата и начините, по които предприятията могат да се възползват от принципите на кръговата икономика.






Sales Lab - Паралелна сесия

Веселина Панайотова

Продажби и бизнес развитие & основател на www.veselinapanayotova.com

Механизми за увеличаване на цени

Веселина има 15 години опит в бързооборотните стоки. Работила е за Procter & Gamble, „Фикосота” и Carlsberg България на висши ръководни позиции. И все е търсила моста между търговията и маркетинга, между хората и бизнеса, между психологията и математиката, между предприемача и корпорацията. Моста е намерила преди две години, когато сбъдва мечтата си от колежа, стартирайки консултански бизнес от дами, работещи на проектна база и имащи възможност да отделят достатъчно време за дома и децата си.

Oсновател на www.veselinapanayotova.com






Marketing Corner - Паралелна сесия

Зорница Каридкова

Основател на AdDigital

Instagram & TikTok Marketing за Бизнес

Зорница Каридкова е основател на AdDigital - компания за дигитален маркетинг, която помага на предприемчивите бизнеси да приложат успешно техники за дигитален маркетинг, за да достигнат до повече клиенти, да постигнат по-добри резултати, и да направят бизнесите си по-устойчиви.

 

Зорница има повече от 7 години опит в дигиталния маркетинг и разработването на рекламни стратегии. Тя има експертиза в Social Media Management, Creative Marketing Strategies и Video Marketing.

Някои от най-популярните брандове в България вече са се доверили на Зорница и нейния екип със своето дигитално присъствие. Също така Зорница води обучения и курсове, насочени към професионалисти в дигиталния маркетинг.

 

През 2017 година Зорница основава AdDigital с амбицията да се превърне във водеща агенция за дигитален маркетинг. Пет години по-късно, с отдаденост към високото качество и индивидуални стратегии за всеки клиент, AdDigital има портфолио от много успешни проекти с различни брандове. В момента AdDigital е една от най-бързо развиващите се компании за дигитален маркетинг в България с широка експертиза в работата с брандове от хранителния сектор, козметичния сектор, бизнеси в сферата на услугите, производствени предприятия и строителни компании.


Даньо Димитров Изпълнителен директор, JTN
Пътят към потребителя минава през TikTok и Instagram!? Всички са там, но малко си признават

Даньо Димитров

Изпълнителен директор, JTN

Пътят към потребителя минава през TikTok и Instagram!? Всички са там, но малко си признават

Даньо Димитров работи в областта на пазарните проучвания и маркетинга от над 17 години. С комплексен опит в пазарните проучвания онлайн, той е работил по широк диапазон от проекти на национално и международно ниво, обслужвайки клиенти на 5 континента. Има професионален интерес в сферата на подобряване на „респондентското преживяване“ и оптимизация на анкетния дизайн. От началото на 2014 г. е изпълнителен директор на „Джей Ти Ен Рисърч” (JTN Research), една от най-големите агенции за пазарни онлайн проучвания в Централна и Източна Европа, притежаваща 48 собствени респондентски панела в целия свят и провеждаща няколко хиляди проучвания всяка година.

 

Даньо е бакалавър по международни отношения от УНСС и успешно завършил EMBA програмата на Американския университет в България.






Участници в Дискусионен Панел

Васил Василев

Прокурист и Директор направление "Свежи храни"

Кауфланд България

Любомир Хърсев

Управител ресор “Администрация“

Лидл България





Стани лектор
За да научите как може да станете лектор на конференцията на списание PROGRESSIVE, моля свържете се с:
Катя Джатова
Тел. 00359 2 944 35 63
e-mail: k.dzhatova@cmg-bg.com